arme Jip.. Hij heeft nu gelukkig geen pijn meer. Ik vind dat je juist gehandeld hebt, zoiets is inderdaad knap ellendig en lastig te genezen. Misschien maakt die wetenschap het verdriet wat dragelijker.
Dit verklaart wel zijn terughoudendheid schiet me ineens te binnen, en de onrust.
. Dat Jip zo makkelijk insliep geeft je dan wel wat meer rust denk ik. En ik begrijp je beslissing volkomen!!
. Ik doe het ook zo.) Het kan toch nooit kwaad het is een keertje extra te doen?
. Voor we enkele dagen naar zee vertrokken zaten er twee vliegen in de berging (bij de konijnen dus
) maar die waren naar de garage gevlogen dus daar maakte ik me niet zo'n zorgen over. Ik had de deur wel een stukje open laten staan voor verluchting en ze waren dus teruggevlogen. Volgens mij hebben deze groene (
) vliegen een hoop kindjes gekregen
. Heb natuurlijk de achterwerkjes van de konijnen even gecontroleerd, maar die waren super proper
. Ik hou het nog even in de gaten maar ik denk dat er geen probleem is
. Omdat we hier pas wonen is onze grond nog niet omheind. De enige plaats waar op de middag geen zon is, is de voorkant van het huis. Toen we er nog niet woonden hebben een paar kwajongens al heel wat streken uitgehaald. Nu ben ik bang dat ze iets aan m'n konijnen gaan doen, waardoor ik ze om te beginnen al niet in het zicht wil zetten.. Heeft iemand een idee om wat schaduw te creëren zodat ze niet in de zon zitten? Of ideeën om de ren extra te beveiligen zodat vervelende mensen ze niks kunnen doen?