Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:40

Ik denk vooral dat Karel hier geen seconde stilzit :') En Whoopi is sowieso niet vast te pakken dus ach, dan maar kleden over de bank :P

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 19:06

Kito durf ik niet te knippen. Dierenarta was hier vandaag voor entingen nou kito ging goed te keer. Blazen grommen en alles. Hij was zich zo deuk aan het maken. Nagels knippen is dan ook een job om te doen als je graag je armen vol krassen hebt. Zika zou ik wel kunnen knippen maar is niet nodig.

Kitten gaan we wel knippen maar die gaat misschien nog mee naar show.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 19:58

Jonkies kan je het beste knippen als ze slapen. En ik wen ze aan wat ik wil doen, door eerst een tijdje steeds de pootjes te pakken bij het aaien als ze op schoot liggen. En dan duw ik ook zachtjes de nagel wat omlaag.
Mijn poes kan ik op deze manier heel eenvoudig knippen.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 20:19

Ja zika kan ik dat ook maar Kito hebben we heel lang niet aan zijn pootjes mogen zitten. En nog niet van harte trouwens...

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:19

Afbeelding

Deze wou ik met jullie delen, zo lagen ze er gisteravond bij <3

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 21:22

Smelt <3

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:42

Aaahw supercute!!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 22:48

Awwwww <3

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:49

Zoo even 11 pagina's ofzo bijgelezen! Jullie gaard hard zeg leuk :D

Ik heb een hele hoop leuke baby's voorbij zien komen <3 geniet er lekker van, tijd gaat zo snel voorbij!

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 10:45

Zo en dushi is ook weer thuis uit het pension! Ze zag er keurig uit, weer wit door t niet buitenlopen :')
En nu loopt ze luid mauwend door de tuin!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 12:13

Mando schreef:
Ik knip al 30 jaar met een gewone nagelknipper nog nooit een gespleten nagel gehad.

Wat een mooiert yvanka.

Hier ook kleden over de bank hoor.
Goedkoop van de Ikea.

Ik wel 1x, toen had ik een grote gebruikt (voor teennagels normaal) en die laat haakjes achter waardoor t wat inscheurt.

Sinds ik met een kleintje knip gaat het hier ook prima.

Hier had ik in begin kleed over de bank maar daar waren ze zo mee aan het rotzooien dat k maar besloten heb de nagels in de gaten te houden.

Die van mij gaan nu ook redelijk fel worden in hypermode.. vanochtend bijna puinruimen.

Draakjes. Zal komende tijd nog wel erger worden denk ik?

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 12:35

Vanochtend toen Donnie me zag leek het wel alsof hij me wilde opeten hihi. Ging helemaal in mijn nek liggen en een soort van kusjes en likjes geven hihi. Ik was wel even heel verliefd op hem <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 13:09

Zo weer even bijlezen, die foto's zijn altijd zo leuk <3 <3

Wij knippen nooit de nageltjes, tot nu toe niet gehoeven, doen netjes alles aan de krabpaal.

Fiddle was alles goed gegaan, even in paniek thuis maar nu loopt ze een beetje sipjes rond nog, maargoed best zwaar een operatie.. Volgende week voelt ze vast weer goed.

Iemand vroeg trouwens hoe ze blind is geworden, dit kwam door een acute ontsteking achterin haar oog, binnen 24 uur was ze blind.. Na veel onderzoeken helaas niet de ontsteking zelf gevonden maar hem wel tot rust kunnen brengen, is niks dodelijks, besmettelijks of erfelijks geweest.. dus verder zoeken had zoeken naar een speld in een hooiberg geweest en niet nodig.

Net weer bij Zooplus besteld, wil alleen voer bestellen en heb weer 20 miljoen speeltjes meebesteld.. _O-

Eleadoras

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 15:32

Zoek Donnie :D <3
Laatst bijgewerkt door Eleadoras op 05-09-18 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:20

Gevonden! :D . Heb wel even ingezoomd.
Mijn gekke poes ligt op het balkon! Mijn kater is lekker in de koelere jeuken op de tegels gaan liggen. Slimmer plan! Ik smelt zelf gewoon weg. Pfffff.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 17:55

Hier zijn ze alle 3 gewoon niet in beweging te krijgen. :+

Heb Tommy afgelopen dinsdag weer teruggebracht, hij zocht continue de confrontatie met Jhula en als Jhula dan reageerde vloog hij Jhula aan en omdat Jhula hem niet ongenadig op z'n flikker gaf groeide hij heel erg in dit gedrag.
Na het even te hebben aangekeken (wel gecorrigeerd) was ik het zat en na overleg met de opvang heb ik hem teruggebracht.
Opvang zat met de handen in het haar wb Molly, die kwijnde weg in de groep en is daarom met mij mee naar huis gegaan.
Molly is ook een opvangertje dus die mag tzt naar een eigen huisje. :)

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 20:48

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 21:57

Aaaah zoo schattig die kleine Karel <3

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 23:20

Jinte die had vandaag echt heel erg last van de warmte. Ze heeft 4 keer overgeven in totaal.
Heb haar goed gekoeld nadat ik erachter kwam.
En nu is ze weer 'normaal' :p

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 23:26

Katten hebben hier in de schaduw gelegen en gingen eigenlijk prima, zijn nu met z'n tweeën op stap.
De hond had wel flink last, idd overgeven en diarree..

Vind het altijd zo sneu, je probeert van alles om het ze zo makkelijk mogelijk te maken maar vaak helpt het maar weinig.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 23:33

Heb hier ook met de honden alleen de nodige uitlaatrondjes gedaan. Verder binnen en rustig houden maar dat doen ze zelf al. Snor gaat snachts naar buiten en moet van mij overdag binnen blijven.
Gaat tot nu toe prima gelukkig! Maar hoe ouder diertjes worden hoe moeilijker ze het hebben hè.
Gelukkig voor de dieren is het maar een paar dagen per jaar zo ontzettend warm.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 23:40

Hier lijken de katten niet heel erg last van de warmte te hebben. Kyara (9 jaar) heeft zelfs een hele tijd buiten in de schaduw gelegen, maar dat is ook deels om Sakie te mijden, die mag nog niet buiten. Sakie heeft wel wat last van de darmen doordat hij nu ander voer krijgt als dat ie kreeg, hij laat scheten, en stínken _O-

Het is ook echt een kleine terrorist, in je benen klimmen, in de gordijnen, het brood van je bord proberen te pakken enz.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 06:58

Bengel heeft gister voornamelijk binnen gezeten, alleen tijdens het avondeten is hij even buiten geweest. Hij Heeft verder eigenlijk weinig last van de warmte gehad, alleen weinig bij mij gelegen en meer uitgestrekt op de bank...

Honden kunnen hier zelf kiezen wat ze doen, wonen in de bossen dus echt uitlaatrondes doen we niet aan, wel het water extra in de gaten gehouden natuurlijk

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 07:03

Hier ook de katten uitgestrekt op de bank de hele dag. En verder verroeren ze geen vin :z

De pup probeer ik 's morgens mee te nemen voor een grotere uitlaatronde en de rest van de dag gaan we de straat niet op. Hij kan buiten in zijn bakje water spelen of binnen liggen samen met de katten (en mij :+ )

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-16 09:00

Ik vind dat Kareltje al wat meer kat aan het worden is. Ja hij is nog steeds klein haha maar hij groeit goed!

Afbeelding

Afbeelding