Mira283 schreef:Arme Pluis hopelijk slaat de metacam aan.
Hier worden de ideeën voor een speciale cavia kamer steeds duidelijker. Krijgen de heren meer ruimte, dus meer rust. Dus binnenkort maar spul gaan halen en alles erin zetten. Maar eerst een vloer in de kamer haha
Ik zit ook nog te twijfelen om een kamer in te richten voor de cavia's. Dan kan ik ze ook meer ruimte bieden. Maar aan de andere kant vind ik het gezelliger om ze in de huiskamer te houden.
Dus ik twijfel nog even verder.
we hebben een plek naast de bank (onder een tafeltje)waar we en fleece deken hebben liggen, is lekker beschut en ze liggen er lekker warm (en graag!). Verder staat er een schoenendoos om in te schuilen en een warme (katten)slaapzak waarin ze kunnen droelen. Ze plassen gelukkig bijna alleen maar in de kooi, heel sporadisch ligt er een plasje naast de droelzak (moeten ze de kont maar binnenboord gooien haha). Het komt dus regelmatig voor dat ze zo rondlopen in de woonkamer en keuken : 

wil ik hier ook proberen, maar volgens mij poepen en piessen die van mij wel alles onder... maar we hebben nu een tegelvloer, dus opzich zouden ze best in de keuken en bij de eettafel kunnen lopen.. wie weet probeer ik t nog wel een keer.. meer ruimte kunnnen ze dan niet hebben
Gaat direct kriebelen hier haha.