Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
candalisa schreef:Gefeliciteerd dieke!!!
Kiwi jeetje zeg wat een flinke pech hebben ze een reconstructie van de knie gemaakt zoals bij een tplo of een minder intensieve ingreep nodig gehad? Ach en ook bij z’n jong poppetje ook bah.
Cinnez ja dat zit ik wel erg mee ik werk met meer honden met dit soort problemen maar als het je eigen hond is gaat het toch voor je gevoel heel anders.
SusanH schreef:Nee ze bijt niet zichzelf, maar probeert ons wel vaak te bijten. Iets achter de hand hebben waarin ze zelf onbeperkt en zo hard mag bijten als ze wil helpt. Gelukkig snapt ze AU en EEH heel goed inmiddelsalleen bij onze dochter gaat het nog wel eens mis, maar die trekt terug (nooit handig) en wordt zelf heel druk waardoor Coco alleen maar denkt, hee, dat is een leuk spelletje!
Coco heeft giardia, test kun je online wel vinden bij oa bol, maar je kan het ook door de DA laten checken bij een test op wormen. Wel zelf aanvragen want ze testen er niet standaard op.
Luca03 schreef:Misschien niet helemaal het juiste topic maar hier zitten mensen met veel kennis. Er is bij onze hond patella luxatie vastgesteld, nog niet heel ernstig. Operatie is voorlopig dan ook nog niet nodig, wel gecontroleerde beweging voorgeschreven gekregen om terug spier op te bouwen.
Nu ben ik aan het kijken naar iets van supplement dat hierbij kan helpen, heeft iemand daar ervaring mee/kan iemand iets aanraden?
xLaraaj schreef:Wat leuk ! Ik ken verschillende fokkers die dat doen met hun aussies, de fokker van Charlie ook. Die gaan dan met een groep een maand of 2 in de skigebieden gaan trainenzou echt zo leuk moeten zijn!