Wel of geen medicijnen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:SimoneeM, hoe ben jij hiermee begonnen en waar haal jij de suplementen? Ik kan mij vaag herinneren dat voor onze blaasgruis kat met nierfalen we toen aan het kijken waren en dan was het dacht ik vlees met rijst ofzo, en dan bepaalde poedertjes ofzo omdat anders het vlees enz niet genoeg was.
XxLiEsJuHhxX schreef:Damn dit vind ik wel heeel interesant eigenlijk!![]()
Doe jij dit zeg maar 1x groot maken en dan invriezen ofzo of echt per dag apart? En kwa prijs, is het erg veel duurder uiteindelijk of valt ook dat stiekem toch wel mee?
Nee mijn blaasgruis kat met uiteindelijke nierfalen hebben wij anderhalf jaar geleden moeten laten gaan. Nu hebben we 1 kat die erg snel obese word en altijd honger heeft, 1 kat weer met blaasgruis en erg gevoelig en een kitten van 7 maanden
Zertab schreef:Ik vind vooral de onduidelijkheid poedersuiker. Ik wil gewoon weten wat het is en daarna handelen. En natuurlijk een overzicht van de kosten per jaar, indien het FHS is... Gaat ook lekker oplopen qua kosten voor medicijnen ben ik bang. En wat voor levenskwaliteit heeft ze dan überhaupt? Ik wil haar echt niet kwijt hoor! Haar terugbrengen is echt niet bevorderlijk voor een kat met FHS en wie wil haar nou? Als je op voorhand weet dat ze levenslang medicatie moet gebruiken? Dan spaar ik maar iets minder per maand. Maar goed, we weten nog niet zeker wat het is. Ze heeft alleen het bijten, krabben en likken als FHS symptoom.
Heeft er iemand trouwens ervaring met Felieway?
Zertab schreef:Weet ik niet, ik moet over vier weken terug. En ik ga echt niet proberen om de gabapentine erin te krijgen.. Echt, beestje was gigantisch in de stress.
SimoneeM schreef:Zertab schreef:Weet ik niet, ik moet over vier weken terug. En ik ga echt niet proberen om de gabapentine erin te krijgen.. Echt, beestje was gigantisch in de stress.
Is er geen tabletvariant van? Dat je daar iets lekker omheen wikkelt? Dat gaat misschien makkelijker dan vloeibare medicatie?
Zertab schreef:SimoneeM schreef:Is er geen tabletvariant van? Dat je daar iets lekker omheen wikkelt? Dat gaat misschien makkelijker dan vloeibare medicatie?
Ga ik denk ik morgen voor bellen. Alleen mijn ouders zijn niet zo happig op de medicatie en willen haar eigenlijk niets geven, totdat zeker is dat het dus FHS is. Het is mijn kat, maar gezien ik 32 uur werk... komt doordeweeks de meeste verzorging neer op mijn moeder.
Eigenlijk had ik er gewoon een bloedonderzoek doorheen moeten drammen. Dan wisten we de oorzaak.