Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMarizka schreef:Ah oliebol dat meen je!!
De website deed de hele tijd al vaag bij mij dus toch te haastig besteld denk ik, verdorie!
Vond het lastig voer uit te zoeken en dacht Witte Molen lees ik goede dingen over.
Weet iemand of het bij Drd knaagdierwinkel weer terug kan, op eigen kosten zeker
xMarizka schreef:Ah oliebol dat meen je!!
De website deed de hele tijd al vaag bij mij dus toch te haastig besteld denk ik, verdorie!
Vond het lastig voer uit te zoeken en dacht Witte Molen lees ik goede dingen over.
Weet iemand of het bij Drd knaagdierwinkel weer terug kan, op eigen kosten zeker
xDenies schreef:xMarizka schreef:
De winkel zelf mailt mij terug van wel?
Ik word zo moe af en toe van die winkelIk ga er ook (openbaar) geen woorden meer aan vuil maken haha. De keus ligt bij jou.
) 
. We hebben haar toch maar in ons kantoor gezet. Het is hier met de airco aan ongeveer 25 graden, beter dan de 30 graden in de rest van het appartement.
Dus ik heb de icepod er maar in gezet, maar natuurlijk doet ie daar weer niks mee
Nog even doorbijten...
Van de overige hamsters merk ik ook niets. Haesten heeft het op het moment alleen zwaar. Nou is mijn hamsterkamer ook niet te vergelijken met een woonkamer of dergelijke, het wordt daar nu eenmaal warm en van sochtends tot savonds staat de zon er op. Echter nog nooit problemen ervaren, is toch al 7 jaar de hamsterkamer.
Hij zit ook in koppel en ik heb geen flauw idee of de dame al zwanger is. Als hij komt te overlijden dan is er wel echt een heel belangrijk stukje weg.