Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DemDeempel schreef:Ik heb het over focus omdat ik merk dat hij teveel richting de weg naar huis denkt als hij rondom huis is.
Vandaag zijn we ergens nog geen 5 minuutjes wezen lopen waar hij nog niet is geweest en liep hij vrolijk mee aan de riem naast ons. Het is dus niet zo dat hij er niet aan toe is, anders had hij dit ook niet gedaan, alleen als hij rondom huis loopt dan weet hij dat hij in de buurt is en dan wil hij alleen maar terug. Als we ergens anders zijn wil hij graag met ons meelopen en is hij me ons bezig, het is dus locatie gebonden en daar wil ik mij dus mee bezig houden.
In ieder geval bedankt voor alle tips, ik zal ze proberen en als het werkt kunnen we daarmee verder.
We kijken naar onze pup en we zien dat hij het aankan en dat hij er aan toe is.
xDenies schreef:Wat ik me afvraag, DemDeempel, waarom zie je het er 'traag' achter aan lopen als straf voor de hond? Ik denk dat het straks een straf is voor jou als je loopt met een hond die alleen maar richting huis wilt rennen versus zijn volwassen gewicht![]()
Ik zou gewoon korte stukjes wandelen en die extra leuk maken, komt vast goed
Kaus schreef:Leuke foto Zoë!
Hier geen blaffers buiten. Dundy alleen als het hem niet snel genoeg gaat met behendigheid of frisbee. Als Dexter blaft weet je dat er echt iets loos is want die blaft alleen naar hele vreemde en enge dingen.
CupCakes, zo liggen ze hier ook altijd![]()
Dexter en ik zijn onderweg naar Scheveningen om een dagje naar het strand te gaan en om morgen kerst te vierenDundy deze keer niet mee want ben alleen en om dan met twee honden in een drukke trein te zitten is niet top
Vooral niet met de kinderen die verstoppertje doen in de trein en waar wederzijdse liefde ontstaat met Dexter
Ze hebben hem ondertussen omgedoopt tot Zwartje
Nynkster schreef:Iedereen fijne kerstdagen!
Vandaag is m’n lieve vriendje 1 jaar oud![]()
[ [url=m/wC4nSw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DzsJ3r.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rUPM2Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hopen dat we nog ontzettend veel jaren van hem mogen genieten