Maar alles is te trainen natuurlijk. Jullie zijn geen beginners op gebied van honden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Maar jullie hadden er toen al drie toch? Dat vind ik wel anders. Ik ken twee mensen die twee pups tegelijk genomen hebben zonder andere honden. Die pups hebben beide enorm nestgenootjessyndroom. De ene twee kunnen niet meer bij elkaar zonder elkaar af te maken. En de andere twee negeren alles en iedereen behalve elkaar.
Maar alles is te trainen natuurlijk. Jullie zijn geen beginners op gebied van honden
KimD schreef:Dat huis op stelten zetten herken ik wel. Hier doet alleen de oudste niet mee dan. Maar dan vrees ik altijd voor de deuren. Ze proberen dan altijd met vier tegelijk door het hondenluik te gaan.![]()
Buiten rondje rennen, binnen rondje rennen, over de bank, salontafel en eettafel, naar buiten, rondje rennen enz.
Simoonzel schreef:Voor degenen met pups die op 2-3 maanden al de nacht doorsliepen: hielden ze dan altijd de hele nacht alles op? Ik zie dat hier nog niet helemaal gebeuren![]()
Wij gaan er nu elke 4 uur uit.
xDenies schreef:Zijn er hier nog meer met ongeholpen honden samen? En wat doe je dan in de loopse periode? Ik dacht het allemaal bekeken te hebben maar mn collega schrikt me net best wel af...
Ianthe schreef:Als je genoeg ruimte hebt om te scheiden, geen probleem. Ik word er zelf niet zo blij van.. reu die niet eet en constant loopt te zeuren, teef die haar achterste in de neus van de andere teef duwt.. en dus ook de reu. Maar ze is te oud om nu nog te laten steriliseren, dat risico durf ik niet te nemen. Dus we moeten het maar een paar jaar overleven.![]()
Hoor vaak dat reuen die een keer gedekt hebben, het wat beter snappen wanneer een teef er klaar voor is. Dus dan is het een wat kortere periode dat je er last van hebt. Hopelijk is dat bij Olly ook zo.In de toekomst zou ik zelf in ieder geval nooit meer een intacte teef en reu bij elkaar doen, daarvoor woon ik ook niet groot genoeg.