Wat een schatjes allemaal. Wordt altijd blij van jullie leuke foto's.
Ik hoop de oplossing te hebben voor het water probleem van Maes.
Ik heb deze gekocht. Nu duimen dat het werkt en dat hij niet al het water eruit gaat hengelen. Ik kán hem desnoods verzwaren met steentjes onderin.
LoveUggs
Geplaatst: 18-09-17 15:37
Ik hoop voor je dat het werkt mando!
Die van ons (vooral sammie) zijn gek op water uit de kraan, daar wordt flink mee gespeeld en is ontzettend interessant. Onze keuken is niet af te sluiten, als wij er niet zijn komen ze alleen niet in de woonkamer, en voor ons is het dan ook niet mogelijk ze van het aanrecht af te halen als we er niet zijn (duhh logisch )
Als wij met het eten bezig zijn doen we de deur van de woonkamer naar de gang dicht tot het gasfornuis is afgekoeld. Met het ontbijt klaarmaken zet ik gewoon de kraan op standje druppel en besteden ze geen aandacht aan mijn brood
Hier overigens nog even een foto van een heerlijk slapende (rustige, knuffelige) Sammie. Alleen als hij op het kleed ligt is hij in knuffelmodus
Ze zijn nu overigens ongeveer een bankbreedte lang
Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 18-09-17 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Mando
Geplaatst: 18-09-17 16:13
bandbreedte lang... geweldig
Tot nu toe alles nog droog.
LoveUggs
Geplaatst: 18-09-17 16:19
Mando schreef:
bandbreedte lang... geweldig
Tot nu toe alles nog droog.
Moest bankbreedte zijn haha
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 18-09-17 16:24
Ben benieuwd Mando
Zo cute die witte kin en snorharen van Sammie
Horus mag van mij niet op het grote aanrecht ivm het fornuis, ze gaat er ook echt niet op. Kleine aanrecht mag wel en gezorgd dat ze daar via een klimboom kan komen. Zodat ze niet via de grond gaat springen en dat dan ook bij het grote aanrecht gaat doen.
Lekkere clowns zijn het af en toe. Mowgli* lustte alleen Whiskas temptations en catisfactions/dreamies, de keer dat ik dezelfde snoepjes maar dan van een ander merk mee had genomen werd me niet in dank afgenomen. Die snoepjes mocht ik op een plek steken waar de zon niet schijnt en ze at pas weer snoepjes toen ik de goede mee nam. Kruimeltjes moest ze ook niet, ook al waren het stukjes van haar favoriete snoepjes, ze snapte volgens mij gewoon niet dat die afgebroken stukjes ook eetbaar zijn.
Mijn ouders hebben ook 2 kittens waarvan de een alles vreet wat ze kan eten, en de ander bijna niets. Geen enkel snoepje valt in de smaak, enige wat ze wel eet is haar brokken (ook niet veel) en dit is juist de kitten die nog ff flink moet groeien want ze is echt ieniminie..