Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Arabella wat een leuke vogels!
Is zoveel groen niet slecht?
Ik mag van mijn man altijd maar hele kleine beetjes geven van groen voer.
AmberG schreef:Ik floep ook weer eens binnen hier. Op pagina 1 een keer voorgesteld maar daarna alleen nog maar meegelezen geloof ik.
Met m'n licht gehandicapte grasparkiet gaat het goed, maar ik zit nu met een probleem met tam maken. Ze is sowieso al aan de oude kant (leeftijd ergens tussen de 3 en de 5), dus ik ben me er van bewust dat het een hele poos kan duren om haar handtam te krijgen, als het al lukt.
Nu is het probleem dat ze aan één pootje geen teentjes meer heeft, en aan de ander maar twee die de normale lengte zijn, waardoor ze maar heel moeilijk op iets kan stappen , omdat ze dan haar balans verliest en achterover valt. Ze is inmiddels niet echt bang meer voor mijn hand, en ik kan haar ook voorzichtig aanraken, maar op mijn hand kan ze gewoon niet staan. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of tips voor hoe ik het haar zo makkelijk mogelijk zou kunnen maken. Soms zit ik met mijn hand bij haar in de buurt en zit ze er echt naar te kijken alsof ze er zo op zou stappen, maar dan beweegt ze ernaar toe en raakte ze weer uit balans, dus als iemand daar iets op weet zou het ideaal zijn.
Benfan schreef:HEY! leuk idee misschien... een meeting? in het weekend van 7/8 april is er een open dag bij een van de grootste opvangen in Nederland. World of Birds in Erica (Emmen, Drenthe) Werk daar zelf als vrijwilliger, is daar echt super leuk! meer dan 1600 vogels!!!
blokje schreef:Benfan schreef:HEY! leuk idee misschien... een meeting? in het weekend van 7/8 april is er een open dag bij een van de grootste opvangen in Nederland. World of Birds in Erica (Emmen, Drenthe) Werk daar zelf als vrijwilliger, is daar echt super leuk! meer dan 1600 vogels!!!
Heej dat is vrij dicht bij. (Ken het helemaal niet)