De baby's zijn ook geen baby's meer.. Gaat veel te snel!
Hier zijn ze intussen ook drie en vechten ze elkaar de tent uit met momenten. Milou hoeft Milo maar te zien of ze begint al te gillen en blazen. Terwijl ze op andere momenten naast elkaar liggen op de bank en uit het zelfde bakje eten. Ik snap er soms niets meer van.
Vandaag met beide naar de dierenarts voor de enting en om Teddy na te laten kijken,ben benieuwd.Hij hangt enorm aan Mora, als ze uit de buurt is begint hij heel zielig te miauwen
@froukje hier hebben Simba en Mini vooral momenten dat ze elkaar de hersens inslaan meestal als mini op schoot wil en simba er ligt dan is het oorlog.
Imj en f lappie wat schattig! Hier liggen elmo en simba ook regelmatig zo
Hier gaan de mannen eerdaags ook onder het mes. Dan is alles geholpen hier en geen hormonen meer.
Mossel
Geplaatst: 04-10-17 11:32
IMJ schreef:
Gefeliciteerd! En leuke badkamer Roosch!
Mossel jij woont in dld? Had ik nog niet door..
De baby's lijken toch echt geen baby's meer..
Nee maar wel vlakbij, en dierenarts in Dld vind ik beter en is ook voordeliger. Volgende week vrijdag is hij aan de beurt
ikkedus
Geplaatst: 06-10-17 17:43
Mijn knapperd nog maar een keertje.
Hij speelt nu regelmatig met Nova. Muppet wil er nu even niets van weten. Maar die voelt zich ook al een paar dagen niet lekker. Zit veel te kokhalzen, maar er komt niks.
Mokka heeft trouwens wel echt grote poten. Heel breed. Echt groot gaat hij niet worden. Wel duidelijk heel stevig.
Blackberry28
Geplaatst: 09-10-17 23:14
@ Mossel: sterkte voor Memphis, een echte vrijdag de 13e voor hem dus! @ Ikkedus: echt een knapperd is het hoor
Alles was ok gelukkig bij de dierenarts, uiteraard vond Teddy het erg spannend en is hij maar liefst 600 gram lichter dan zijn zus. (1100 gram voor 13 weken)