Ik ben echt een nitwit xD ik had de ren uit elkaar gehaald omdat ik dacht dat het aan elkaar vast zat, kom ik er net achter dat er gewoon een stang is stom
Met mij dan weer minder ik heb normaal een vrij lage lichaamstemperatuur en op dit moment voor het eerst in jaren koorts. Verre van praktisch. Slik 3x 400gr ibu wat erg inwerkt op m'n maag en m'n medicijnen werken dus niet meer waardoor ik dat er ook bij krijg olee.
Dat weet ik idd alleen heeft dat weer minder effect maar ik ga zo eff met huisarts praten wat het beste is, of andere maagmedicatie of idd paracetamol. Maar zal wel loslopen
Vanmiddag komt Mieke kijken naar de kittens met haar gezin, ben benieuwd welke ze het leukste vinden haha
Samen nemen, dan versterkt het elkaar (wel de hoeveelheid aanpassen ) vitamine C en veeeeeeeeel drinken!
Ik_is_Ik
Geplaatst: 02-01-17 16:09
Wat zijn ze schattig! En fluffy! En lief! En speels! En aaibaar! Nu weer op weg naar huis en binnenkort weer op visite als ze weer wat ouder zijn Uiteraard hebben we paps en mams ook bewonderd. Het aaibare hebben de kittens niet van vreemden, wat een prachtige katten Bedankt dat we al mochten komen kijken enne nogmaals beterschap
Paracetamol werkt koortsverlagend en minder slecht voor je maag.. Dat zou ik doen
Beterschap!
Iris82
Geplaatst: 02-01-17 16:31
Ik ben Saga-fan!!
Beterschap!
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-17 07:40
Mieke was gezellig! Over 2 weken ofzo kunnen jullie weer komen, dan zullen ze nog meer gevormd zijn qua karakter. Misschien is Loki tegen die tijd nog drukker
Goed nieuws! Thor eet zelf!!!! Betrapte hem er net op de lege bakjes af te likken dus weer gevuld 5 minuten geleden en hij vreet nog steeds net een bouwvakker lol
En met mij gaat het beter, m'n lichaam lijkt de griep te hebben bestreden, koorts is gedaald maar wel nog dat lamlendige gevoel maar dat zal wel over zijn met een dag. Heb mij helaas ziek moeten melden voor vandaag maar denk dat ik morgen wel kan werken weer
Ik heb 5 spelende kittens op me xD stelletje monstertjes zijn het xD ze wouden allemaal op bed. Freya en Odin kwamen zelf, rest heb ik maar gepakt lol. Straks even Thor wegen om te kijken hoeveel hij is aangekomen
Ik heb het zaagsel in de bak maar veranderd voor houtskorrels, dan zit niet allee onder het zaagsel urine is ook veel makkelijker te verschonen. Ik had ook van die papierkorrels maar die vond ik maar een smerige bedoeling ach zo leren ze op verschillend grit te staan xD