Hier ook wat luister problemen met Tara, vooral als we andere honden og katten of andere dieren tegen komen onderweg. Ik krijg haar aandacht dan niet meer terug, ook niet met koekjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

).
 ).                                                         

Cayenne schreef:Welkom Chapeau! Julia is leuk! Je andere hondjes ook trouwens! Ik vind de rechterhond ook erg mooi!
Zijn de andere 2 ook al wat ouder? .

Lag niet echt lekker, denk ik, want ze was zo weer weg..
  Lag niet echt lekker, denk ik, want ze was zo weer weg..  

Fabster schreef:Vertel vooral je verhalen van je buitenlandertjes!
Ik heb hier alleen maar 'hoera en hoezee' verhalen. Elke hond gaat tegenvallen na mijn rus, denk ik. Nog nooit zo n makkelijke hond gehad.

dat vuilnisbakverhaal! Mijn vorige hond (wel een Rus, geen buitenlander) had ook een eetobsessie. Voor haar hebben we de vuilnisbak in de schuur gezet. En dan nog lag hij iedere dag om
 dat vuilnisbakverhaal! Mijn vorige hond (wel een Rus, geen buitenlander) had ook een eetobsessie. Voor haar hebben we de vuilnisbak in de schuur gezet. En dan nog lag hij iedere dag om  . Maar ze kon er niet in vallen. Daar was ze veel te groot voor.  Die vrat echt alles. Daar leer je wel van opruimen
 . Maar ze kon er niet in vallen. Daar was ze veel te groot voor.  Die vrat echt alles. Daar leer je wel van opruimen   

Ik heb nog nooit een hond gehad met (vr)eetobsessie, maar dat lijkt me heel lastig! Ik probeer Fajah nu al 24 om haar eigen brokken te laten eten, maar ze weigert het. (Ze lust ze prima, maar wacht gewoon tot ze wat anders krijgt
 Ik heb nog nooit een hond gehad met (vr)eetobsessie, maar dat lijkt me heel lastig! Ik probeer Fajah nu al 24 om haar eigen brokken te laten eten, maar ze weigert het. (Ze lust ze prima, maar wacht gewoon tot ze wat anders krijgt  Verwend nest).
 Verwend nest).

. Als ze de kans krijgt gaat die kop er razendsnel in.
 . Als ze de kans krijgt gaat die kop er razendsnel in.