Kwa eten kan ik je helaas niet helpen, Pepper is een ontzettende zeur met eten al is hij de laatste tijd hongerig en eet alles enorm enthousiast op
Behalve brokken dan, dat eet hij niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bij het ene adres lopen kippen, en bij het andere katten.. als dit niet zo was misschien, maar dan laat ik hem niet los als er paarden los op de wei lopen. Rennende paarden zijn enorm leuk, stilstaande paarden zijn niet interessant 

Ik probeer paarden normaal te maken door met ze mee te wandelen zodra ik er een zie, doen of het doodnormaal is maar zodra hij los is en ze draven of galopperen wordt hij toch getriggerd. Hij durft niet meer dan een blaf en wat heen en weer rennen maar dat vind ik al vervelend genoeg.

en wat heeeel veel scheelt hier is als ze moe zijn, dan hebben ze geen zin in lawaai

Die is toen hij 8 weken oud was door een kat aangevallen op straat. Kwam zo vanonder een auto vandaan en zat bovenop hem. Ik denk dat hij daarom weet dat hij niet met ze moet sollen. Als ze buiten gewoon stil blijven staan verstopt hij zich achter mijn benen met al zijn haar overeind
Held.
Duurde even
fli (vogel) heeft karma heel hard gebeten in haar neus en nu heeft ze veel respect voor de vogels
karma heeft mij er ook veel gegeven, toch wil ik niks anders meer haha