Ah dank je! K heb t nu ff zo gedaan, kunnen jullie ze iig zien. De zwartjes zijn op de foto n week of 6 oud trouwens De foto van Pluk is half augustus genomen.
KirstenAp
Geplaatst: 20-09-14 04:59
Heb net de test ook gedaan. 1: muis/hamster (niks aan + die staartjes bleeeeh) 2: ratten (bleeeehhh die staartjes) 3: katten (ben helemaal geen katten mensen, behalve de 2 katten samen met mijn vriend, wonen bij hem).
@ab: leukerds hoor en gezellig zo met Bert er naast (of is het Ernie )
Ik had gister weer een fraaie aktie Ik ging de heren dicht doen en gaf ze nog wat water en hooi voor de nacht. Vergeet ik de hoge drempel en lag ik languit uit in het nachthok
Straks de rest van de dakplaten zagen (kl*tewerkje) en dan kijken of ik ze mooi aan de scharniertjes kan vastmaken.
Dank je wel! T is Bert ^^ Toen k ze net had logeerden ze bij vrienden van me. Kreeg k ineens die foto doorgestuurd :p
Haha, wat een actie
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 11:24
Ik heb 2 dakplaatjes al vast liggen onder het mom van 'wie geen handen genoeg heeft moet slim zijn'. Kom alleen conische ringetjes te kort ...tellen/rekenen is ook een vak
Ik speelde het filmpje af mijn cavia's alle drie zoef weg en bang tegen elkaar aan liggen
DubbelFun
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 15:21
Ik dacht idd dat het een vogel was
Hier bijna klaar met het dak http://www.plaatjesdump.nl/upload/4f2cf ... 21341a.jpg Laatste plaatje straks vastzetten, maar mijn rug moest even rust n een bakkie thee is ook lekker. Ben er zelf wel tevreden over, het staat erg netjes. Beter dan die stukken met schaduwdoel en/of draadjes. Er zal nu waarschijnlijk niet zoveel gras meer groeien want er komt iets minder licht en regen. Maar de meiden lopen iig droog En ze maken er al mooi gebruik van
Het laatste plaatje ligt klaar om er op te schroeven, maar het regent (en onweert). Dus die moet maar even wachten. En ik moet nog iets verzinnen om dat schuine hoekje aan de zijkant dicht te maken, anders komt daar nog zo een beest naar binnen. De meiden hadden nog niet door dat ze nu droog bleven, die vluchten snel naar binnen toen het begon te regenen
Hier de cavia-ren maar naar de woonkamer verplaatst vond het bij DD thuis zo gezellig, caafs kijken in de woonkamer het enige nadeel is dat die van mij niet zo lief tegen elkaar zijn als die van haar ze zijn nogal aan t mopperen en rijden op elkaar haha. maar alsnog wel gezellig. ze kunnen de kooi zelf in en uit, heb t ze al een paar keer laten zien, maar lijken t nog niet te snappen
Stefaaah
Geplaatst: 20-09-14 23:58
Welkom AB! Ziet er gezellig uit Miesemuisje! Ik zou dit ook we willen doen, maar denk dat mijn ouders daar niet tevreden mee gaan zijn
@Miesemuisje: als je veel onvrede hebt door het gerij (is berig en/of 'alpha' zeugje) dan kun je er een castraat bij nemen. Is heel gezellig en geeft veel rust onder de dames. Heel leuk opgelost zo een hoek van de kamer
De dames kwamen vanochtend al heel vertrouwd onder hun nieuwe afdak hun appeltjes halen en vluchten ook niet meer naar binnen toen ik het dakdeel weer naar beneden deed, alleen de agouti blijft heel vluchterig maar dat was ze toch al Straks in Dobby zijn rennetje even het gras wat droog maken en dan kan die ook weer naar buiten.