Meelwormen vinden ze echt heerlijk hier
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb je haar wel weer kunnen pakken?
Gelukkig heb ik haar wel weer kunnen pakken haha. Ik heb ze net 3 wcrolletjes gegeven, een pluk hooi, een leeg theedoosje en een vel keukenpapier. Ze hebben het druk nu 
)
.
)
Ziet er echt te koddig uit, die springende gerbils, hihihi
Over springende en ontsnappende gerbils gesproken, hier laatst ook.. Gelukkig was Luca zelf zo geschrokken waar hij nou terecht was gekomen, dat hij heel stil bleef zitten en ik hem zo kon pakken
Hier van de week een hangmat van stro opgehangen. Gelukkig is tie groot maar er is al een heel stuk weggevreten
_Karlijn schreef:HahaOver springende en ontsnappende gerbils gesproken, hier laatst ook.. Gelukkig was Luca zelf zo geschrokken waar hij nou terecht was gekomen, dat hij heel stil bleef zitten en ik hem zo kon pakken
![]()
Ik heb er hier vanochtend een hangbrug met kokosnoten ingehangen, hij is nu al helemaal aan gort geknaagd
) of hij hangt aan mn mouw
moet echt goed kijken of hij er in zit voor ik er bij wegloop haha
Hij heeft weer prachtige pups zitten! Zo jammer dat ik er maar 2 mag van m'n ouders.
wil ze echt super graag hebben haha!
_Karlijn schreef:Wie van jullie heeft trouwens dé tip tegen piepende loopradjes? Die van mij hangt aan de deksel en nu draai ik elke nacht de deksel om zodat het radje aan de bovenkant zit want anders lig ik de hele nacht wakker van het gepiep. Maar mijn gerbils maken overdag zoveel gebruik van het radje dat ik ze het 's nachts eigenlijk niet wil ontzeggen.
Ik heb het er bij een wattenstaafje op gedaan.