Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BarbaraNova schreef:Onze ball hangt tegenwoordig of in zijn hangmat of in de lamp, t moet niet gekker worden...
Denk dat t grotje nu toch echt te klein is
Zondag maar kijken voor een grotere en terra. Zin in!
Maflinger_S schreef:Ik volg nog lekker mee maar ik vraag me af: wie bedenkt toch die namen voor de kleuren bij de slangen? En wat is dan een clown?
Amber_anne schreef:Hoe staat het met de prijs van de slangen? Is er echt een grote vraag naar bijvoorbeeld bijzondere kleuren of blijf je lang zitten met de jongen
Ik ben ook benieuwd aan welke prijzen je moet denken. Ik had al op internet gekeken maar ik weet te weinig van kleuren om daar goed een onderscheid tussen te maken. Ik vind alles wel mooi
Linnie050 schreef:En hebben de slangen nooit ruzie of dat een paartje elkaar niet mogen ?
Moestuin schreef:Hou oud moeten slangen zijn voor je ze verkoopt? Moeten ze bv eerst iets hebben gedaan zoals bv vervellen, of eten voor je kunt zeggen: Dat is een gezonde slang, die kan verkocht worden?
Is het vrouwtje van nature groter dan de man of wordt er bewust met kleinere mannen gekweekt?
Moestuin schreef:Ok helder! Hoe oud zijn ze dan na 5 maaltijden? En kun je een nest samen houden of splits je ze beter?
BarbaraNova schreef:Ik ben heel benieuwd naar je voertechniek, ik heb geen voertechniek. Ik leg de ontdooide (in warm water) rat naast hem in het terrarium en dan gaat hij er eerst uitgebreid aan ruiken, omheen draaien, vast houden en op zijn gemakkie werkt hij hem naar binnen. Ik heb ook geprobeerd de rat te wiebelen voor zijn neus met de pincet maar dat was erg eng schijnbaar. Dus ben erg benieuwd naar de voertechnieken die jij gebruikt, Olivier eet gewoon wekelijks goed gelukkig. Maar info is altijd fijn.