Al hebben we laatst op de middag hardgelopen en toen had hij meer focus, maar toen was mijn man ook mee en dat helpt misschien ook.
Nu is het niet dat er totaal geen focus is. Op het stuk van 20 minuten op een slechte dag duikt hij misschien een keer of 5 het gras in om te snuffelen. Op zich niet heel veel, maar als hij recht voor me stopt is het wel 5x een bijna valpartij
. Het "ga door" commando gaat wel al beter
. Misschien ga ik eens proberen hem eerst 10 minuten uit te laten, daarna de 10 minuten warming up en dan kijken hoe het is. Op thuiswerk dagen kan dat zowiezo qua tijd, dus dat scheelt
. Wij gaan vaak om 6.30 hardlopen - nog lekker koel en rustig (al is het hier totaal niet druk).
Had wel even de hulp met je echte naam, was al op 'Beer' aan het zoeken maar die stond er niet bij hahaha!
Over 14 dagen zijn we al bijna daar en aan de beurt. Voor nu ziet de temperatuur er prima uit met rond de 20 graden.
Maar wat Beer & Eersel betreft, weet je; in het allerergste geval kun je altijd besluiten om te draaien - dat was mijn instelling met Animal Event bv ook en dat ging zoveel beter als ik had gedacht vooraf, ondanks dat er zeker ook stress was bij Arya, maar dat was met name op AE zelf, niet zo tijdens de survival. Ik zou inderdaad gewoon gaan en kijken hoe het gaat en ik denk dat jullie er gewoon een mega positieve ervaring van gaan maken saampjes! Ik hang het gele lint er wel ook weer aan, gewoon voor de zekerheid. En een triathlon, spannend en knap zeg!! Keep us updated! En ik ben benieuwd of jullie morgen voor een tuig gaan slagen; succes alvast.
20 graden teken ik inderdaad wel voor

Als ze een pas moeten versnellen maar niet moeten gaan rennen/ trekken krijgen ze het commando 'hit', dan hebben ze normaal gesproken een te slappe lijn en ik een hogere cadans dus dan moeten zij een iets hoger tempo voeren. Als ze echt mogen gassen krijgen ze het commando 'Hit it!' maar dan moet ik zelf ook echt gaan knallen.

). We hebben meegedaan bij de recreanten bij Zeewolde vandaag. Ik ben de tocht alleen begonnen, en heb later met detroit opgelopen (bedankt nog voor de gezelligheid