Beide kittens hebben met een beetje hulp de melkbar gevonden(er zit ook zoooo veel haar) Verder ligt ze nu rustig. Ze heeft net wat brokjes op. Tussen de laatste 2 weeën heeft nu 40 minuten gezeten. We twijfelen of er nog 1 komt
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-05-21 21:44
Awww schatjes oke van de 2e is nog geen foto maar die moet minimaal net zo schattig zijn als de eerste kitten
fleurtjeuh
Een blue tabby en een point zo te zien. Leuk hoor. Gefeliciteerd. Je kunt een poes ‘doorvoelen’. Als je je hand op de rug legt en je ‘duwt’ op de buik van twee kanten raken je vingers elkaar als er geen kitten meer inzit. Klinkt heftiger dan het is ......
Soms kan er zo maar een hele poos tussen zitten, maar even voelen is wel een goed idee. Wel nog even goed in de gaten blijven houden. Leuk dat jonge grut.
fleurtjeuh
We hebben zowiezo 3 serieus gegadigden dus ik ben er zeker van dat we een plekje voor ze vinden
KootMiraDrum
Geplaatst: 09-05-21 23:35
Gefeliciteerd! Je kan haar ook een geklutst rauw ei geven, vinden ze meestal wel lekker. Poes heeft 2 hoorns waar de kittens in liggen. Eerst komen de kittens uit de ene hoorn, vaak is er dan een pauze, daarna komen ze uit de andere hoorn. Zijn de nageboortes eruit?
fleurtjeuh
Ik ben weer wakker. Vriend heeft de eerste waak vannacht gedaan. Het is inmiddels 7 uur na de 2e kitten. Layka is rustig, laat de kittens goed drinken en ligt lekker te soezen. De kittens zijn goed levendig en weten de tepels door het haar heen te vinden. Layka heeft al wat gegeten en gedronken. Ons vermoeden is dat er niks meer komt. Maar we blijven toch waken vannacht voor de zekerheid. Als we morgenochtend nog twijfelen ook al heeft ze geen tekenen dan bellen we even de dierenarts.
Ik heb aan het begin van de nacht nog wat geslapen, vriend is nu wakker aan het worden, ik hoor zijn wekker nu gaan. Maar die is hij ook al een kleine anderhalf uur aan het snoozen Niet erg, want ik ben prima wakker en layka is vrij rustig. Toen ik begon te waken rond half 4 was ze rustig aan het slapen. Rond half 5 begon ze wat sneller te ademen. Tot die tijd was ik er eigenlijk vrij zeker van dat er niks meer kwam Maar tot 7 uur heeft ze vrij snel liggen ademen. Inmiddels is ze een paar keer gaan verliggen, maar ze ademt ook weer rustiger. Dus ik twijfel of er misschien toch nog een komt. Ik denk het wel.