Pfff moe, was erg druk op de weg. Veel kantoorverkeer met leaseautos leek het. Nou ja ik heb het eerste stuk heel overleefd. Zou ook eerst opgestuurd worden maar ivm teveel kapotte verblijven bij aankomst durfde hij het niet meer aan op te sturen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ah die dus wel. Kom eigenlijk niet meer in die hoek sinds mijn verhuizing.Vandaar dat ik ze gemist heb.
Dan weet ik dat mocht ik nodig hebben
Pfff moe, was erg druk op de weg. Veel kantoorverkeer met leaseautos leek het. Nou ja ik heb het eerste stuk heel overleefd. Zou ook eerst opgestuurd worden maar ivm teveel kapotte verblijven bij aankomst durfde hij het niet meer aan op te sturen.
karuna schreef:Ehhhh
![]()
![]()
![]()
![]()
Verandering van plannen geloof ik. En kan zijn dat ik binnenkort babyflappentakken in de aanbieding heb of een of twee volwassen exemplaren waarvan een mannetje. En ik moet komende dagen verblijf inrichten voor grote zware jongens. Oeps.komend weekend komen de ouders deze kant op. Ze vinden ze te eng
![]()
. Proberen ze ook steeds vast te pakken dus ze krijgen steeds klappen. Baas en tak zijn getraumatiseerd.
![]()
Ai was niet bepaald de bedoeling, maar ik laat ze ook niet aan hun lot over. Maar ik weet niet precies hoeveel er komen.Dus als iemand een of twee volwassenen wil hebben.
Ach ja het houdt je scherp zullen we maar zeggen
karuna schreef:Ze dragen handschoenen ook maar toch.ik kan niets veranderen aan hun angst helaas. Enige dat ik kan doen is de groten een plekje geven of voor een plekje zorgen. Ik wilde er max 3 a 4. Dat is genoeg om ze voldoende ruimte te kunnen geven
![]()
Hoe staat het met jou takkeneitjes?
karuna schreef:[ [url=m/lJ83NY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Andere plek gekozen. Tafeltje paste precies. Leeg kaal verblijf nog. De eettak houder is waterdicht ook. Die staat nu te drogen. Een bloemvaasje voor 5 takken waardoor ik de nieuwe takken kan neerzetten ze laten overwandelen en dan de kale er weer uit.
karuna schreef:De tv staat niet hard dat scheelt (heb ik zelf ook last van) en mocht het een probleem zijn kan ik er een plaat tussen zetten of de eerst bedachte plek gebruiken. Alleen is die ivm hondendeken wat lastiger bereikbaar nu. Voor nu is deze plek het fijnst ivm verschonen, voertakken wisselen enz.
De tv heeft ook geen dikke boxen of wat ook.
karuna schreef:Weer omgooi. We gaan nu de laatst overgebleven volwassen tak ophalen. Ja de laatste de rest is gisteravond plots overleden kennelijk. Tenminste ik hoop echt dood en niet verveld, de laatste eet nu goed nog. Maar het zit me niet lekker. De oude bak gaat nu mee. Goed ontsmetten schoonmaken en verse planten erin doen vanmiddag. Ze/hij? Mag daar even inblijven zodat ik goed kan aanzien wat en hoe.
karuna schreef:Zou kunnen maar twee minstens in een keer? Zonder voorwaarschuwing? Leeftijd was natuurlijk onbekend. Maar een te volle bak, fiks gerookt binnen en er steeds uitgehaald worden geeft ook stress. Vandaar besloten om hem/haar op te halen nu. Ik zit nu te wachten tot de bak hier is op het andere adres. Bij veel rooklucht ga ik hier meteen schoonmaken om mijn longen niet te martelen. Ik kan daar niet tegen. Voorlopig even in de oude bak. Mocht er een ziekteprobleem zijn blijft die bak schoon
Onderweg al verse braam gevonden
karuna schreef:Ja ze is echt zo gelig. Thuis toch overzetten of verblijf schoonmaken het ruikt niet zo lekker. Buitenkant is al schoon. Alleen ze zat klem in die pot. Voorzichtig overgezet op een tak. Geen agressie of wat ook. Wel apatisch deksel staat open voor extra frisse lucht met doekje erover
Kindje moet wennen misschien?