T is de planning iets uit te plaatsen als t naar mn zin is houden word een beetje teveel voor nu omdat ik uit djessey ook graag een teefje wil houden. Maar die ook echt zelf in huis wil houden
KimD
Geplaatst: 23-10-20 15:21
kiwiwitje schreef:
Haha ik zal jullie verlossen; er zitten 6 pupjes in
Zeg jij. Ben het daar niet mee eens. Ik tel er nog steeds meer.
loez
Geplaatst: 23-10-20 15:23
kiwiwitje schreef:
Nog even afwachten. Van mij mogen ze maandag of dinsdag wel komen hihi
Vanaf wanneer mogen ze echt komen? Volgende week ook al?
Dat is een verlengde van een ander lijfje. Dat is de reden dat je geen ruggegraatjes telt ipv schedeltjes haha. Maaar ik heb net gebeld want dit is een foto van t scherm en ik wil de originele foto en die hebben ze nog niet gemaild. Ze hebben blijkbaar een nieuw apparaat sinds gisteren en nog niet uit de software
Ja dat is momenteel ons twijfelgevalletje. Ik zie er ook een ruggegraatje bij maar geen ribbetjes. Dus ik vermoed dat het een vertekening of schaduw oid is.
Haha we gaan t zien. Hopelijk duurt t niet zo lang meer. Maar ik weet nu in ieder geval wat ik kan verwachten. Er moeten er minimaal 6 uit komen rollen en t kan zijn dat er een 7e komt. Maar niet dat we denken dat t er 4 zijn en er eens 9 uit moeten komen. Want dan zit je niet relax als ze na de 4 nog doorgaat. Dus wat dat betreft zijn we helemaal klaar er voor nu Chick nog even een paar daagjes wachten dat wel. Ohja en vriendlief moet morgen de camera fixen