Ik ben zo nieuwsgierig naar wat Dana en Gandalf ervan gaan 'bakken' samen hihi.
Kan echt nietttt wachten om mini Dana's te komen knuffelen en jullie avontuur van kortbij te kunnen volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Flux schreef:
Ik zie nog 1 keer Henry staan: Zowel Dana als Henry dragen beide niet de 'Rough factor', de kans op een langhaar is daardoor 0%.
Jeetje, zie nu ook dat je dit topic gewoon een jaar geleden hebt geopend ook, wat heb je lang moeten wachten!
Wij zijn trouwens op bezoek geweest bij de kennel die je ons suggereerde en we zijn 100% om en gaan dus ook voor een SC!Dus super dank voor de hulp!
Dus ik mag jullie ook verwachten in Limburg!![]()
Kim had die fout ook al gespot! Ze appte al hahaha!
Flux schreef:Nou, en dit moet vast pijnlijk zijn te horen want je hebt al zo lang op Dana moeten wachten qua loopsheid, je nest komt ons eigenlijk net wat te vroeg
Mijn vriend is ziek en we gaan de komende tijd heel veel ziekenhuisafspraken hebben. Wellicht zijn we trouwens wel ergens in de komende maanden in jullie buurt dus wie weet kom ik toch even kijken
![]()
En wie weet zeg ik dan wat anders, omg nee foei
Amandavd schreef:cursebreaker schreef:Net nog eens de OP doorgelezen. Zo fijn in elkaar gezet.
Ik ben zo nieuwsgierig naar wat Dana en Gandalf ervan gaan 'bakken' samen hihi.
Kan echt nietttt wachten om mini Dana's te komen knuffelen en jullie avontuur van kortbij te kunnen volgen![]()
Ik wil meeeee, puppiess
KimD schreef:Flux schreef:Nou, en dit moet vast pijnlijk zijn te horen want je hebt al zo lang op Dana moeten wachten qua loopsheid, je nest komt ons eigenlijk net wat te vroeg
Mijn vriend is ziek en we gaan de komende tijd heel veel ziekenhuisafspraken hebben. Wellicht zijn we trouwens wel ergens in de komende maanden in jullie buurt dus wie weet kom ik toch even kijken
![]()
En wie weet zeg ik dan wat anders, omg nee foei
Wil je zo'n onzin eens even voor je houden ja!Wat nou vroeg?!
Nee, zonder flauwekul, als jullie in de buurt zijn, jullie zijn welkom.
Warboel schreef:Dana![]()
![]()
Ben zo benieuwd wat voor pupsels er gebakken gaan worden. Nog even wachten op de dekking dus! Wel leuk puppy's onder de kerstboom![]()
![]()
Ik zit ook in die Merle FB groep ( Merle - SINE Insertion from Mc to Mh - The Incredible Story of Merle https://www.facebook.com/groups/245793505958325) omdat ik het super interessant vind maar ik snap er stiekem geen reet vankomt ook helemaal niet voor bij windhonden dus weet niet waarom ik het nou zo interessant vind haha.
Ga zeker volgen hoor!![]()
Flux schreef:Oh jeetje wat vind ik dit spannend