Ik was mijn dame kwijt vanmorgen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker hoor, het is ook echt weer om onder een kussen op de bank te liggen
geef dr groot gelijk haha. 
Ods schreef:Ahhwww ik weet nog hoe je ernaar hunkerde en nu is het eindelijk zover, je eigen moppie en wat voor een!!heel veel geluk en plezier met je eigenste (l)Ot uit de loterij !
Ja maar ze voelt ook écht als een (l)Otje uit de loterij!
Valerie_V schreef:Wat een schatje en wat fijn dat het zo goed klikt![]()
Die 3 weken zijn zo voorbij!
we willen graag nog 1x even gaan knuffelen voor we haar ophalen, kan m’n vriend d’r ook even in het echt zien. Ivm de corona maatregelen kon hij niet mee donderdag. 

dan is ze 10 weken.
ze zijn ook niet FCI erkent dus officieel kan het sowieso niet op de renbaan, je hebt natuurlijk wel vaak van die dagen dat ook lurchers enzo welkom zijn dus dan kunnen ze wel meedoen.
en ook vrij makkelijk te trainen en rustig, dat is voor mij het belangrijkst. Sowieso omdat ik haar dus als assistentiehond wil gaan opleiden, maar ook omdat ik graag (gewoon op laag niveau) agility met haar wil gaan doen en leuke dingen samen doen. Dingen waar zij ook uitdaging in heeft. Maar ook lekker samen op de bank knuffelen
en daar zijn ze hartstikke geschikt voor! Wil ook wel eens met Ot naar de renbaan, gewoon voor de leuk.
Heb nog geen minder mooie gezien. Maar dat vind ik sowieso met windhonden haha. Zo knap allemaal.
Hoe groot gaat ze uiteindelijk worden?
)
volgens mij zit Remus zo rond de 53 cm uit m’n hoofd, en die is vrij groot voor een sprite. Vooral teefjes zijn een stuk kleiner!
(dit is de tante van de pups)
Gefeliciteerd!