Wormen zijn vies. Hopelijk is ze er snel vanaf. Heeft ze geen vlooien?
Poes van onze zoon braakte een keer levende wormen uit. Leek op krioelende spaghetti. Had poes 3 dagen ervoor ontwormt. Dierenarts gebeld en moest opnieuw ontwormen, Kwam door de muizen die poes gevangen had.
Ik val met mijn neus in de boter in dit topic. TS wat ben jij een topper! Succes met de bevalling!
Kimmej
Geplaatst: 03-04-20 22:59
Renske_W schreef:
Ik val met mijn neus in de boter in dit topic. TS wat ben jij een topper! Succes met de bevalling!
Hier ook net het topic doorgelezen en nu mooi nieuw leven. Kan wel wat happyness van gezonde net geboren kittens gebruiken, gezien ik net nog in tranen was vanwege Koda..
Hoeveel kittens zijn het geworden? Alles goed met mama en de kittens?
Pandora2
Geplaatst: 04-04-20 08:33
4 kindertjes? Gefeliciteerd ! Ik hoop dat alles goed is met de familie. En dat je een beetje kunnen slapen hebt
Lukasje
Geplaatst: 04-04-20 09:08
Hoe gaat het met moederpoes en de kids?
maaike1994
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-20 17:31
Kimmej ja Koda zal altijd een grote plaats in mijn hart houden. Ik wou eigenlijk na hem geen kittens meer opvangen, ik heb en had er zoveel verdriet van. Maar dan komt zo een katje als Esther (zo hebben we mamapoes genoemd) op je pad... Ik wou haar helpen
Esther is dus mama geworden van 4 prachtige kittens
Ik heb nog tot 3u vanacht bij haar gebleven omdat er even twijfel was dat er nog 1 kwam. Maar ze was toch echt klaar
Ik hoorde gisterenavond rond 18.30u plots heel wat lawaai. En toen ik ging kijken zag ik Esther heel erg graven in haar kattenbak en daarna ook in haar doos. Van zodra ze me zag kalmeerde ze en begon ze eigenlijk meteen te persen
Om 18.48 is nr 1 geboren. Een zwart katertje met hele leuke witte aftekening op zijn hoofdje. Gewichtje was 113 gram.
19.12u was de volgende er al! Ging ook heel vlotjes. Een getijgerd kattinnetje van 104 gram.
Toen ging ik snel even eten en nam ze pauze . Van zodra ik weer bij haar was begon ze weer sneller te ademen en zag ik haar weer persen. Om 20.46u werd deze kleine roste kater van 114 gram geboren. In stuitligging!
En tot slot om 21.36u werd nr 4 geboren. Een getijgerd kattinnetje met vrij veel wit aan haar schouder, pootjes, buik . Gewichtje was 111 gram. Ook in stuitligging