Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die krabpaal ziet er heerlijk uit!
Anoniem schreef:Leuk!
Maar hield jou én de hond? Pics or it didn't happen.
maar ja, ik stond op het onderste plateau om de laatste schroef erin te kunnen draaien en hij hield mij, en de hond stond er bij op hahaha

ik vond het ook niet moeilijk om hem te bouwen, maar het was wel veel zwaarder dan ik dacht, waar ik blij mee was. Want dat maakt hem wel heel solide.
Ik heb het huis gecatified haha, omdat ik niet wil dat hij buiten komt. Ik woon niet in het centrum van een grote stad, maar aan de rand van een dorp en hier over de dijk wordt soms best hard gereden, vooral 's avonds. 2 weken terug zijn er 3 katten aangereden
ik wil niet dat hij aangereden wordt. En volgens mij als ie het niet kent, mist hij het ook niet. Daarom is hij vandaag ook gecastreerd, dan is het ook minder aantrekkelijk voor hem.
ze lijken wel op elkaar vind ik. Ik vind langharige katten erg mooi, en ik dacht dat ik geen knuffelkat wilde, maar het is toch wel erg gezellig. En ik ben veel thuis.
ik heb ook een Maine Coon. Laat ik het erop houden dat het nooit saai is. 
Cayenne schreef:Wat een leukerd zeg! Gefeliciteerd!
Ik kan me goed voorstellen dat je er voor gevallen bent!
Is het geen sproeier? Omdat hij zo te zien vrij laat gecastreerd zal worden (of heb ik over zijn leeftijd heen gelezen? Is er mee gedekt?)
en heeft nooit gesproeid, en nu is de kans natuurlijk klein dat hij het nog zal doen