Ik dacht een kater maar zie nu de naam staan.

Ik heb zelf ook twee katten, en met stoeien zie ik inderdaad wrl eens plukjes haar liggen. Zo lang ze niet gemeen gaan doen lijkt dat me niet erg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Femke(ll) schreef:Hevonen; dankjewel voor je reactie maar je loopt een beetje achter hihi.
Lisette0, dankjeik vind ze ook allebei zo leuk! Ze passen qua kleur ook leuk bij elkaar haha.
Hmm ja helemaal zonder geluid gaat het spelen niet, doortje (de kitten) piept/mieuwt soms wel als Flip hem wat te hard bijt en verder zag ik net ook een stukje kittenfluff (zn vachtje dus haha) liggen op de grond. Kijk Doortje regelmatig na of ie nog helemaal heel is en dat is ie gelukkig wel.
Ze zijn nu beide aan het slapen, echt even een verademing
Femke(ll) schreef:Hevonen; dankjewel voor je reactie maar je loopt een beetje achter hihi.
Lisette0, dankjeik vind ze ook allebei zo leuk! Ze passen qua kleur ook leuk bij elkaar haha.
Hmm ja helemaal zonder geluid gaat het spelen niet, doortje (de kitten) piept/mieuwt soms wel als Flip hem wat te hard bijt en verder zag ik net ook een stukje kittenfluff (zn vachtje dus haha) liggen op de grond. Kijk Doortje regelmatig na of ie nog helemaal heel is en dat is ie gelukkig wel.
Ze zijn nu beide aan het slapen, echt even een verademing
Puppetje schreef:Wij hebben ook net een klein katje erbij van ongeveer 11 weken. Mijn vriend heeft haar gevonden op straat (haventerrein op Sint Maarten). Momenteel is het nog oorlog met onze andere katten (10 en 14 jaar) maar ze is brutaal genoeg om van haar af te bijten. En weer op straat zetten was geen optie.
Fijn dat het zo goed al met jouw katten, echt schatjes om te zien!