Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
absque_dubio schreef:Oh ik volg! Ik vind de moeder werkelijk prachtig. En ik weet dat m'n broertje erg graag weer een hamster wilt.
Leuk hoor!
Het tam maken kan beginnen. 

Nu zitten ze nog in een 12 liter bak omdat de vijf gekoppeld moesten worden aan mijn fuzz dame Clarke! Straks ga ik alles even schoonmaken en dan kunnen ze in de grote bak, zal alleen nog niet zo vol worden gestampt omdat ze anders wel misschien ruzie gaan maken. De onwijs leuke webshop Rattenschatten huist zoch in het plaatsje hiernaast, dus daar ga ik van de week allemaal leuke hangmatjes en huisjes halen! Als jullie het leuk vinden kan ik die ook wel laten zien, of jullie moeten niks van de muizen willen horen. 

). Hij is onwijs lief en mankeert niks door de knikstaart, hij is alleen niet geschikt voor de fok omdat het erfelijk is. Hij is rustig op de hand maar wél actief in zijn verblijf, geen moeilijke hamster dus. 

wil je me daar niet aan herinneren?
. Denk alleen niet dat mijn konijnen erin passen
. 

AlwaysH schreef:Knikstaart is een erfelijke afwijkingen waarbij verschillende afwijkingen (hart, nieren, vooral gebit) kunnen komen. Het vererft recessief en kan dus generaties lang verscholen blijven en dan weer opduiken..
De oranje dame is idd heel knap, heel spijtig dat ze niet drachtig wordt!
Je icon was een kleine hint

En korthaar natuurlijk!