Oh god ja, ik bedoel natuurlijk geen geserveerde ommeletjes Gereserveerd En dubbeldooier inderdaad
Sorry, nog even in mijn enthousiasme over je berichtje heen gelezen Ik heb idd al reserveringen, maar er kan nog wel wat bij. Sommige reserveringen staan al een jaar of twee en ik kan me voorstellen dat die mensen in de tussentijd al ergens anders een valkje hebben aangeschaft. Maar ik heb er ook een aantal die specifiek op Sense en Sterre hebben gewacht. Dat zijn wel echte die-hards, want die staan al bijna 3 jaar op de wachtlijst Maar er kunnen dus nog wel reserveringen bij, afhankelijk van de hoeveelheid bevruchte eitjes en of ze allemaal ook gezond opgroeien natuurlijk
Jongens, het ei is nog geen 5 uur oud en Sterre bezorgt me nu al nachtmerries Normaal gesproken gaan valken pas na het tweede of derde eitje broeden. De eerste 2 eitjes liggen dus regelmatig koud. Op zich geen probleem, maar Sterre is mijn eerste valk die het zo aanpakt. Mijn andere dames gaan direct vanaf het eerste ei al broeden en dus liggen de potentiële aliëns er dan meteen warmpjes bij. Dit eitje ligt dus koud en dat zint me niet haha Maar de eitjes kunnen koud nog 10 dagen overleven, dus dat komt vast wel goed als er straks een tweede ei bij ligt. Pffff, een broedseizoen is zo niet goed voor mijn bloeddruk Nu weet ik weer waarom ik niet met alle koppels tegelijk wil broeden.
Ilse_Ven
Geplaatst: 10-11-17 01:56
Woeehooee het eerste eitje!
En sterkte met je bloeddruk maar het komt vast goed met de eitjes van Sterre, ik heb er in ieder geval vertrouwen in
Het zal wel waarschijnlijk heel stom klinken, maar momenteel mis ik Aura echt enorm Zij was altijd de eerste die eitjes had en ik had er geen omkijken naar. Ze was een geboren moeder en je kon er altijd vertrouwen in hebben dat ze alles netjes groot bracht -ook jongen van andere koppels die het moeilijk hadden-. Ik denk dat ik nog een aantal koppels hebben die dit eveneens kunnen, maar Aura was toch wel altijd een hele geruststelling..
Eerste foto! Wel een hele slechte, want ik wilde ze niet verstoren of van het nest af jagen Maar mama-to-be Sterre zit op het nest! en rechts een stukje Sense
Pfff, ik word gek van Phoenix. Mevrouw is er al dagen klaar voor. Zit zo krom als een hoepel (teken dat er een ei aan komt), laat de vleugels hangen etc. Maar een ei leggen? Ho maar Terwijl ik dit typ zit ze weer te wipwappen met Pyriet