Bokt op zijn smalst, geweldig hoe iedereen hier post.
Van mensen die een ander verplichten de overlast (veroorzaakt door hun dier) maar te accepteren...
Terwijl er in een ander topic (over overlast door een buurman) iedereen het er mee eens is dat die Buurman moet ophouden... Maar een kat, dat is net even anders natuurlijk

En hoe iedereen er ook van alles bij haalt en vergelijkingen maakt die kant nog wal slaan alleen maar om te bewijzen dat zij echt van andere dingen meer last hebben als dat de buren van hun lieve Poekie hebben

Mooi om te zien hoe de samenleving werkt, zolang niemand maar op hoeft te draaien voor de overlast van hun eigen HUISdier natuurlijk

Ik heb een hele fijne grote tuin, merendeel is bestraat maar die katten vinden dat helemaal niet erg joh, die poepen ook op mijn tegels

En dat is allemaal heel normaal natuurlijk, om de katten van een ander uit mijn tuin te halen moet ik maar mijn prachtige Laurierhaag (van meer dan 40 meter lang) verwijderen en daar een schutting voor neerzetten (wat overigens niet mag staan van de gemeente) met stroom er op, zodat de HUISdieren van een ander niet mijn tuin in komen...
En uiteraard moet ik ook alle ramen sluiten zodat de Poekies van de buren niet nogmaals besluiten om mijn egel ( die wel in HUIS zit zoals het hoort

) op te vreten
(Al denk ik niet dat Poekielief dat nog een keer probeert, vermoed dat een bloedend bekkie en een zwemles in de sloot Poekie er wel van weerhoud nog langer achter mijn egel aan te gaan, al weerhield het de eigenaar er niet van om bij mij te klagen over de wonden en het natte pak van Poekie, want dat Poekie mijn egel op probeerde te vreten was alleen maar de instnct van haar dier, ik had MIJN huisdier die in MIJN huis losliep niet in MIJN huis mogen los laten, nee die had ik in haar terrarium moeten houden, want de buurvrouw haar katten lopen altijd los en komen altijd gezellig buurten in de huizen van de andere buren. Dat de andere buren daar ook niet over te spreken zijn, daar kan de buurvrouw niks aan doen

Haar Poekies zijn nu eenmaal zo