Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dieseltje schreef:ben heel benieuwd naar de fotoos! Zo leuk en gezellig in huis.
Zo te lezen heb je het tot in de puntjes geregeld, komt helemaal goed!
Nachtlampje schreef:Wat fijn dat je alles zo goed regelt voor ze! Als tip voor voer; ik voer Applaws. 80% vlees, geen granen (dat verteren ze niet) en ze hebben meerdere smaken en een kitten variant.
Daarbovenop voer je er niet veel van, heb je geen enorme bergen meurend schijt maar mooie kleine kakjes en... Het is goed te betalen. Wij hebben 2 katten en wij doen met een zak van 7,5 kg zo'n 3-4 maanden.
Mijn vriend voerde zijn kat eerst aldi-brokjes, daarvan moest je echter zo veel geven dat dit voer omgerekend 3 cent per week goedkoper was![]()
Wij voeren voor de 'lekker' overigens Aldi blikvoer bij 's avonds, een paar theelepeltjes. Ik vind het belangrijk dat natvoer geen toegevoegde suikers bevat of andere troep.
FatCat schreef:ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE!
...sorry
Ik zou een aantal lege dozen neer zetten. Daar kunnen ze dan ook schuilen maar je kan er dan wel iets gemakkelijker bij. Als ze overal een verstop plekje hebben gaan ze ook iets sneller op zelf op verkenning gaan vind ik.
Koper schreef:FatCat schreef:ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE!
...sorry
Ik zou een aantal lege dozen neer zetten. Daar kunnen ze dan ook schuilen maar je kan er dan wel iets gemakkelijker bij. Als ze overal een verstop plekje hebben gaan ze ook iets sneller op zelf op verkenning gaan vind ik.
En dozen zijn ook erg leuk om te ontleden. In heeeeeeel kleine stukjes