Zo te zien aten ze nog net niet met mes en vork
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

monsters zijn het. 

Kiwi heeft een belletje met "bestek" eraan, misschien moet ik die ook maar voor Sam en Vinnie bestellen 

Doe er wel eens zo'n groente/kruidenmix doorheen en dat vindt 'ie ook niks. 
 die ogen zijn altijd zo intens 

en kletsen doet ie echt de hele dag door. Altijd gezellig bij ons thuis Haha! 
 soms doen ze hun koppie erin, dan is het net een hoed 
 vogels naar m'n hart  

Not! Mijn muur ziet er niet meer uit! 

Een paar dagen geleden hebben wij een jong volgeltje gevonden in de tuin, uit het nest gevallen waarschijnlijk. We zijn naar de dierenwinkel geweest om voer en we geven dit hem zo'n vijf keer per dag met een spuitje. Hij word ook goed warmgehouden. Hebben jullie nog tips om dit beestje in leven te houden? Hij word goed warm gehouden maar ik ben er niet zeker van of hij genoeg (of te weinig) voer krijgt.

Dit was de pop die ik weg gedaan heb. Ik hebde vraag op de fb groep gesteld en volgens iedereen duidelijk een pop. 
                                                         arabella2000 schreef:Haaaai
Ik kom me ook hier melden.
[ [url=m/3hcLVp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is izzy, de valkparkiet die we 12 jaar geleden kochten. Tien nog vrij onwetend hebben we hem met 3 weken oud gekocht en zelf met een spuitje gevoerd.
Toen hij 5 jaar was ben ik op mezelf gaan wonen en heb ik er alpha bij gekocht.
[ [url=m/tyYyK9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit aangezien ik vind dat geen beest alleen moet zitten. Mijn ouders wilden er echter geen bij.
De ene keer vinden ze elkaar aardig en de andere keer niet. Kroelen doen ze niet.

echt heel schattig 

En hij is voor beiden even lief! Zo mooi om te zien hoe hij zijn tijd verdeelt tussen de twee dames 
 en tijdens het broedseizoen zitten de dames samen gezellig in een nestblok en brengen ze samen de jongen groot. De dames klikken onderling ook heel goed. Ik noem ze altijd de Sister Wives 

bij mij in de kooi spelen de hormonen ook aardig op de laatste tijd. Ik heb een koppeltje dat echt helemaal gek op elkaar is, zitten de hele dag te kriebelen. Mannetje probeert ook vaak op het popje te springen maar dat accepteert ze nog niet helemaal, al 'nodigt' ze hem af en toe ook wel uit door voorover met haar staart omhoog te gaan zitten naar hem toe. Ze is ook erg sloperig laatste tijd dus heb het idee dat ze wel wat broeds aan het worden is.