Altijd zo sneu als je zo'n klein leventje aan je voorbij ziet gaan Nu hopen dat de rest het goed blijft doen, want met deze dagtaak en de emotie die er nu bij komt kijken, is het zo zwaar....
Knakker
Geplaatst: 15-04-17 13:33
ontzettend sneu, na al dat werk toch nog een tegenslag, laten we hopen dat het hierbij blijft, enorm veel sterkte toegewenst nog in de komende weken!
Ik vind het ontzettend knap dat je met zo'n groot nest nog zo'n groot aantal in leven weet te houden. Meestal hoor je toch dat er meerdere pups het helaas niet redden.
Knakker
Geplaatst: 16-04-17 19:31
taff schreef:
woensdag komen ze opnames maken van omroep friesland !!!!!!!
wat leuk, laat je even weten wanneer het uitgezonden wordt?
Grote bewondering voor je, TS. Wat zet jij je ongelofelijk in voor die ukkies. Heel veel succes en hopelijk kan je er ook nog een beetje van genieten . Ik vond twee keer 1 pup in huis al vermoeiend genoeg .
taff
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-17 11:56
toch weer met tjibbe naar de da had het weer benauwd haar longetjes hebben het nog moeilijk en een grootte lucht bel in de maag die tegen de longetjes drukt maar wat een vechter is die 4 uur s'nachts kreeg hij zijn ademhaling weer onder controle
als ik weet hoe en wat met de uitzending meld ik het.
met tjibbe gaat het weer goed en de rest van de pups ook ik krijg het nu nog drukker maar ik heb het gevoel dat ik er meer vat op krijg en dat geeft rust in mijn hoofd
Prrrr
Geplaatst: 19-04-17 12:23
Go Tjibbe! Go jij! Go Lobke en puppies! Hopelijk kunnen jullie nu gaan genieten van het jonge grut