Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Billy20 schreef:Die eerste is van toepassing op onze reu want die is 5 maar sloopt nog steeds. Met name papier, kartonnen viltjes en sokken. De tweede is van toepassing op onze teef. Die noem ik wel eens mijn schaduw. Als ik op de wc zit, zit ze voor de deur. Zitten we te eten dan zit ze onder tafel. Die derde deldt voor beideDie laatste herken ik niet zo. Ze slapen sowieso alleen als er geen afleiding is.
Granoek schreef:Billy20 schreef:Die eerste is van toepassing op onze reu want die is 5 maar sloopt nog steeds. Met name papier, kartonnen viltjes en sokken. De tweede is van toepassing op onze teef. Die noem ik wel eens mijn schaduw. Als ik op de wc zit, zit ze voor de deur. Zitten we te eten dan zit ze onder tafel. Die derde deldt voor beideDie laatste herken ik niet zo. Ze slapen sowieso alleen als er geen afleiding is.
Oooh meen je dat?
Die van mij slapen altijd en overal :p
's Morgens soms niet eens wakker te krijgen
Granoek schreef:Wauw die heeft wel wat weg van mijn rooie cocker!
Lief snoetje, ik snap dat het liefde op het eerste zicht was!
mvermeulen1 schreef:Granoek schreef:Wauw die heeft wel wat weg van mijn rooie cocker!
Lief snoetje, ik snap dat het liefde op het eerste zicht was!
Offtopic..
Wat een geweldige paarden heb je!!! Hoe groter hoe beterMijn GVR is 1,85 is weliswaar geen Clysdale maar zijn karakter komt wel aardig in de buurt van jouw grote man
![]()
en ik zag de foto van jouw rooie en idd is zie de overeenkomsten
paljaslaura schreef:Wat leuk al die cockers! Wij hebben er ook eentje van 8 jaar ondertussen. Ze woont nu alleen wel bij mijn oma omdat wij overdag niet thuis zijn door werk school etc.
Rhana een blauwschimmel teefje
[ [url=m/LC3LR0.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toen ze nog een pup was
[ [url=m/SlRXYG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helaas is door de sterilisatie de vacht heel lelijk geworden dus word ze nu altijd gewoon 'kaal' geschoren