Momenteel heb ik alleen 3 fuzz muisjes. Ik vind ze erg leuk!

Misschien dat ik in april ook weer een paar kleurmuizen uitzoek. Die komen dan wel in een aparte kooi.
Op deze foto's waren ze nog heel jong, ik zal binnenkort eens nieuwe foto's maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tortilla schreef:Wat zonde Denise.. Moeten ze allemaal weg, of maar een paar?
Temeraire schreef:Jammer dat die ene leuke muis een man is! Wel fijn om te weten dat hij eventueel terug kan. Of misschien ruilen? Dan geef je weer een andere muis een goed huisje. Of je neemt er nog een man bij en dan hou je een kooi met vrouwtjes en 1 met mannetjes
Amandavd leuk dat jij ook fuzzjes hebt!
Dat die ene muis ook echt Muil heet
carr_friesje jammer dat het nog niet echt meezit met het fokken
xDenies schreef:Tortilla schreef:Wat zonde Denise.. Moeten ze allemaal weg, of maar een paar?
Helaas allesKan het wel rekken maar heb geen zin om hier mot over te krijgen met mijn moeder. Mag al een hoop op dieren gebied maar moet niet de spuigaten uitlopen. Maar ze is echt not amused en dan moeten we een oplossing vinden.
Temeraire schreef:Jammer dat die ene leuke muis een man is! Wel fijn om te weten dat hij eventueel terug kan. Of misschien ruilen? Dan geef je weer een andere muis een goed huisje. Of je neemt er nog een man bij en dan hou je een kooi met vrouwtjes en 1 met mannetjes