Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Hoe gaat het vandaag met haar?
Kaygee schreef:Ach wat leuk dat filmpje! Je ziet er echt eentje rollen rechts boven![]()
Nou nog hopelijk 1 dagje voor Nova! Ben heel erg benieuwd!
Onze Bengaal komt wel buiten. De eerste ontsnapte continu. Die opende het badkamerraampje en sprong 4 meter naar beneden... De Bengaal die we nu hebben kwam bij de vorige eigenaar ook buiten. Die is ook niet binnen te houden. De 6 weken na zijn verhuizing waren een hell. Heeeel de dag stond hij te janken voor de schuifpui.
daisyjazz schreef:Ik heb je hele topic gelezen en ga ook mee volgen ! Wat een prachtige katten. Mijn vriend en ik zijn al een tijdje op zoek naar een mooie kat. Nouja, vooral mijn vriendHij vind maine coon's en Bengalen heel erg mooi en daar zou dan in de toekomst de voorkeur naar uitgaan. Ik wilde hem net je topic laten zien, maar toen las ik het bovenstaande. Ik snap je visie prima, en die respecteer ik en vind ik logisch als je in de stad woont of in een dorp. Wij wonen echter buitenaf aan een doodlopende straat met bestemmingsverkeer. We hebben 100 m verder aan 1 kant buren en aan de andere kant een stuk landbouwgrond en daarnaast een bos en hebben zelf 1 ha land. Dit valt niet te omheinen en tuurlijk zou een tuigje of een ren wel kunnen maar in ons geval gaat hier niet de voorkeur naar uit. Wij zoeken dus wel een kat die buiten kan lopen. Ik ben heel erg benieuwd hoe je daar tegenaan kijkt
Niet om een discussie te starten want daar ben ik totaal niet op uit. Zoals ik al zei vind ik je visie heel logisch.
_KiMbErLeY_ schreef:Oh prachtige poes en kater wauw!!
Ben benieuwd wat voor kleurtje eruit gaat komen!!
Kaatje_S schreef:Ik heb het even nagevraagd, ze komt bij cattery spotselot vandaan http://www.cattery-spotselot.nl/home/
Haar vader is Mithras
Over ruim een week mag ik weer 5 dagen oppassen