Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Het kon een week of een maand super goed gaan maar je kan ook weken hebben waar er drie gesloopt worden. Ik heb nu standaard gewoon oude lakens erin en een goed uitwasbare droogloopmat, dat blijft redelijk heel (lakens willen wel eens als flostouw gebruikt worden) oja flostouw, erg leuk maar met poepen zijn hondenpoep zakjes erg handig want dat draad is erg lang hihi, moet je er wel eens uittrekken.
daarom gaan we hem nooit in huis alleen loslaten als we weg zijn ..
xLaraaj schreef:vince inmiddels wel, sinds jaar of 3-4 denk ik. Daarvoor hadden we ze altijd apart als we weg waren. Dana en Vince konden niet altijd even goed opschieten. Laatste jaar van hun samen ging wel. Valya zit altijd vast als we weg zijn of 's nachts. Die sloopt en kan Vince soms niet met rust laten.Oei zie nu pas je berichtje ! Ja we zullen inderdaad zien met de bench .. Vind het in begin wel handig voor zindelijkheid. Lopen die van jou dan los over het hele huis als jij weg bent ?
Volgende week donderdag terug puppy-date

wat had haar dochter voor ? en wauw 12 mooie leeftijd al he ! ik stuur je een pb

iedereen die zijn oren en ogen een beetje openhoud weet wel van de meeste de gezondheidszorg problemen en met fokken moet je eigenlijk geen eerlijkheid verwachten, kom je erachter en wil je er wat van zeggen dan word je mond gesnoerd en heb je de poppen aan het dansen, je gaat geheid op je gezicht (al zo vaak mee gemaakt bij mensen). Om een grote tip te geven, blijf zover mogelijk er vandaan als het even kan, verwacht nooit echt eerlijkheid en haal het uit je hoofd om een fokker op wat voor manier aan te vallen. Zo blijf je een beetje overeind. Geniet van je hond en je eigen dingen, dat is het belangrijkste. Vrienden zijn leuk tot ze je een mes in je rug steken