Afgelopen nachten hebben we ze overal gelaten (ook in de woonkamer, kan makkelijk want de Heilige Birmanen zijn bejaard en zijn toch braaf. En Sienna is normaal de dondersteen maar sinds ze drachtig is gedraagt ze zich ook

Maar dat was niet helemaal fijn.. Ik had mijn slaapkamer deur open gelaten zodat Sienna naar mij toe kon en zodat ik meer geluiden hoor. Maar Bayonne, een van onze Heilige Birmaan katers heeft elke nacht bij mij zitten blèren om aandacht en ging steeds bovenop mij liggen en dan lekker kneden

Dus vannacht zitten de 2 katers gewoon weer in de schuur en Sienna loopt los door de rest van het huis. We hebben voor haar dus maar eigen voer en water neergezet + kattenbak & mandje. En natuurlijk de doos

Ze heeft minder gegeten vanavond van het natte voer, terwijl ze afgelopen dagen juist enorm veel at ervan. Sowieso was ze vandaag de hele dag echt super suf. Nu lijkt ze wat onrustig. Normaal gesproken komt ze altijd liggen waar wij ook zijn. Dus zou ze nu bij mij op mijn kamer komen liggen. Maar op dit moment loopt ze steeds heen en weer door het huis, van boven naar beneden en gaat ze steeds even ergens anders liggen. Maar goed.. Misschien omdat ze naar de katers wilt?
Toch maar goed alert zijn vannacht en morgen