anneliesdj schreef:Ik heb nog eens even terug gelezen, maar nee, ik kom niet meer tegen dan dat ze graag een pittig waakse hond wil, een 'oerhond'. Als dat alles is wat ze erover wil zeggen dan is dat prima, dat zei ik ook al, maar ik vraag ernaar omdat ik dus benieuwd ben naar de gedachte erachter.
Aillil dat jij het allemaal een dubbele boodschap vind, sarcastisch, verkeerde vraagstelling, suggestief en algeheel de sfeer omlaag halend vind, dat is jouw mening. Dat mijn manier van schrijven jou niet aanstaat is jouw probleem, niet mijn probleem. Dat je er een mod opaf stuurt is prima, ik zie het nut niet om dat te melden.
Ik heb in het begin mijn 'wantrouwen' tov deze honden in nederland al uitgelegd en dat komt omdat ik er meerdere heb gekend en in huis heb gehad. Ik gaf ook al aan dat ik denk dat het best kan in nl, dat ik vind dat ts zich er goed in verdiept heeft enz. Ik vind het vervelend dat jij/jullie er nu over door blijven gaan terwijl ik gewoon oprecht geintresseerd ben.
Edit; als ik het er niet mee eens zou zijn zou ik dat wel gewoon zeggen, of gewoon niet meer reageren. (dat laatste wss)
Niet dat dit van belang is, maar meerdere mensen merken dit op. Volgens mij is de boodschap duidelijk, jammer dat er niets mee doet. Heb nog even je berichten terug gelezen, niet een keer staat er iets van ; leuke foto's, schattige pup of iets vriendelijks. Enkel flauwe, of in ieder geval suggestieve opmerkingen.