Ik ben fan!
Komen ze ook gezellig bij je zitten 's avonds? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
En Hubble is dan weer best wel aan de maat..
had van die gewone fretten tuigjes. Met van die kliksysteempjes eraan. Zetten buiten mijn fretten op de grond en weg waren ze. Alle 2 uit hun tuigjes gesprongen. Ze waren als gekke heen en weer aan het springen en ik er huppelend achteraan. Moet vast voor de omwonende een komisch gezicht geweest zijn
dacht echt nu ben ik ze kwijt, maar kreeg ze gelukkig snel weer te pakken. Toen kon ik wel janken was echt enorm geschrokken. Nu kan ik er gelukkig weer om lachen.
was goed afgelopen. Toen dacht ik een 2e poging te doen. Had ook van de 8 vormige tuigjes gehaald. Deze passen prefect en komen ze ook niet uit. Sluit gewoon aan. Dit keer in de tuin bij mijn ouders geprobeerd en om en om. Dit ging beter maar had niet echt het idee dat ze er blij van werden. Ze vonden het super eng en rende helemaal de bosjes in. En tuigje vonden ze ook maar stom. Waarschijnlijk is het gewoon gewenning, maar had er toen niet z'n geduld voor. En heb toen maar gewoon 2 van die playpennen ( rennen) gehaald. Is een beter succes voor ons. Plus mijn man verklaard me voor gek als ik met de fretten ga wandelen. Noemt hij me het gekke frettenvrouwtje