Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik volg dit topic lekker meeIk heb geen husky maar wil al jaaaaaren een husky zelf nemen, echter woon ik echt niet optimaal voor elke hond dan ook maar en vind ik het echt heel sneu een hond te nemen op deze ruimte dus voorlopig blijft het een droom
Prachtige honden komen hier voorbij!
lianne304 schreef:Jessy iets jobger als shadow ze is er sociaal maar is opgegroeid op een flat dus er speels
Lisitano schreef:Ariannee schreef:Net een hele gave foto gevonden op google
[img]m/GAqqjl.jpg[ /img]
Dit is de Alaskan Malamute![]()
Je ziet het verschil aan de staart, ogen en oren. Sowieso zijn Malamutes vaak iets groter en grover dan de Siberische Husky.
Wel een heel mooie foto!
Marcella_e schreef:xTiffani ik heb niet gezegd zwakke darmen. Ik heb gezegd gevoelige darmen.
En zo'n uitspraak doe je over het algemeen zeg maar.. Dat houd in dat de husjes er sneller last van hebben dan sommige andere rassen, Dit wil niet zeggen dat elke hus er last van heeft.
Overigens schijnen heel veel het erg goed te doen als mensen de overstap maken naar vlees. Onze oudste eet daar niks van helaas.
Bij ons is het 50 -50. De oudste heeft heel veel last van haar darmen gehad tot met spoed naar de dierenarts en bloed in haar ontlasting aan toe. Ik weet dus echt wel waar ik over praat.
Je hebt op facebook een poolhonden groep ik heb daar toen een oproep gedaan. En wat blijkt...... heel veel husjes hebben gevoelige darmen en kun snel op bepaald voer reageren. Dat maakt nog steeds niet alle hussen. Wees blij dat je met die van jou geen last hebt gehad. Ik ben voor mijn hondje momenten echt wel heel erg bang geweest dat het niet goed zou komen.