Van clan miphydes, mijn rode monstertje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjolvir schreef:Meld me hier even, heb geen aussie.. ben momenteel hondloos, maar een aussie... zou een mogelijkheid kunnen zijn voor mijn potentiele nieuwe hondenvriendje.
Ga even meegenieten van jullie knapperds en allicht dat iemand hier een herplaatser weet,
zoek namelijk zeker geen pup.
XxDiandraxX schreef:Sjolvir schreef:Meld me hier even, heb geen aussie.. ben momenteel hondloos, maar een aussie... zou een mogelijkheid kunnen zijn voor mijn potentiele nieuwe hondenvriendje.
Ga even meegenieten van jullie knapperds en allicht dat iemand hier een herplaatser weet,
zoek namelijk zeker geen pup.
Ik had je topic gelezen van Dibbes, sterkte maar wat heeft hij een mooie leeftijd bereikt. Kwa Aussie kan ik je alleen maar aanmoedigen, die van mij is zo relaxed en meewerkend. Echt een verademing na een Jack russel..
tip: houd de site van de australian shepherd resceu fund in de gaten. Daar worden vaker Aussies via herplaatst. evt kan je daarvoor ook fokker aanschrijven die weten over het al gemeen ook wel het een en ander wat er in het wereld speelt of ze hebben zelf honden voor evt herplaatsing.
http://www.aussierescuefund.nl/beschikbaar.htm
XxDiandraxX schreef:Ik vind die snuffelmatten zo leuk, heb er hier ook 1 maar bij die van mij werk dat niet. Hij gooit de mat op zijn kop, schud er een keer mee en dan kan hij zo de koekjes van de grond pakken. 10 seconde werk....
rockey schreef:Mijn vriendin heeft ook een hele knappe aussie![]()
Happy Spark A Big Hunk Of Love "Bolt"
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
rockey schreef:knappe honden hebben jullie! mijn vriendin is heel erg van het wassen en het knippen
bolt heeft ook al 2 x gedekt, leuke pups zijn er van gekomen!
hier nog wat foto's
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]