Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DynamiteS schreef:Zat niet veel soeps aan stands hoorde ik van mijn moeder..
Tinkermuts schreef:iedereen veel succes vandaag, en andere alvast gefeliciteerd met behaalde resultaten.
even vraag aan de wat ervarenere showlopers hier, ik ga vrijdag in wychen voor het eerst off show doen met mijn rottweiler in de jeugdklasse, heb wel ringtraining gedaan dus in dat opzicht weet ik wel beetje wat te doen maar is het ook raadzaam bepaalde kleding te dragen en zo ja wat is handig naast een zwarte hond?
Tinkermuts schreef:Je ziet vanalles op show, van campingsmokings tot mantelpakjes en letterlijk ALLES er tussenin. Er zijn rassen waarbij showen echt een sport is en waar je voornamelijk mantelpakjes ziet, en rassen waarbij de campingsmoking is geaccepteerd. IK vind persoonlijk dat je er gewoon verzorgd bij hoort te lopen. Net als de hond die je voorbrengt, hoort ook de handler gewoon fatsoenlijk voor de dag te komen imo. Dat wil niet zeggen dat iedereen maar op sjiek moet, het gaat tenslotte om de hónd en niet om de handler, maar een beetje verzorgd lijkt me niet teveel gevraagdiedereen veel succes vandaag, en andere alvast gefeliciteerd met behaalde resultaten.
even vraag aan de wat ervarenere showlopers hier, ik ga vrijdag in wychen voor het eerst off show doen met mijn rottweiler in de jeugdklasse, heb wel ringtraining gedaan dus in dat opzicht weet ik wel beetje wat te doen maar is het ook raadzaam bepaalde kleding te dragen en zo ja wat is handig naast een zwarte hond?
Tinkermuts schreef:iedereen veel succes vandaag, en andere alvast gefeliciteerd met behaalde resultaten.
liliekska schreef:Nee maar dat schrijf ik toch ookwij hebben helaas niks gewonnen, wel uitmuntend!!!
ook niemand gezien.
tja over dat je er verzorgd bij moet lopen wel maar het ligt ook wel aan het ras, de picard is normaal dat je die niet in mantel pakjes voorbrengt zegmaar, maar wel gewoon netjes dus niet je oude kloffie, zal vast bij meer rassen zijn.