Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paarde_bloem schreef:@peacehorses: Waar wordt Lilith aan geopereerd?sorry voor als je dat al gezegd had maar dan heb ik daar overheen gelezen.
Laten jullie ze ook echt loslopen? Ik ben dan een beetje bang dat ik ze kwijt raak...

ratjes en kooi en alles wat ik nu heb was in totaal iets meer dan 20 euro. Dierenartskosten; 80 euro
nouja dat is dan nog wel het minst erge wat je als dierenarts kan overkomen. Maarja ik kan zelf niet zo goed tegen gebroken botten dus dan is (dieren)arts sowieso al geen optie. En ik zou zeker bij kleine dieren zoals ratten ook veel te bang zijn om iets niet goed te doen, ze zijn al zo fragiel. Laat staan van die russische dwerghamsters
die durf ik niet eens op te pakken, ben altijd bang dat ik ze platdruk
maargoed laten we even terug ontopic gaan 
En daarnaast is 80 euro voor een operatie helemaal niet zo schrikbarend, voor een baarmoederverwijdering kan het oplopen tot 200 euro. Het zijn gewoon dure huisdieren, ookal zijn ze niet zo groot
Ah well, ze werken hard. Ik denk dat alle dieren wel duur zijn? Behalve vissen
En ja, dieren houden is nou eenmaal duur. Onze hond en kat hebben bij elkaar ook al wel 3000-4000 euro gekost, en dan is de hond nog niet eens oud. peacehorses schreef:MissAnnemijn: ik vind het ook niet duur voor de operatie, 't is gewoon jammer als mensen allemaal meewerken om de ratten een beter leven te geven zodat ik voor iets meer dan 20 euro al m'n spullen had, en dat 't kind zichzelf dan zo verwondt dat ze binnen een maand al 80 euro gekost heeftEn ja, dieren houden is nou eenmaal duur. Onze hond en kat hebben bij elkaar ook al wel 3000-4000 euro gekost, en dan is de hond nog niet eens oud.