Het hangt in de lucht denk ik; het verbouwen van je konijnenren!
Hier is het eigenlijk uit pure nood geweest om er voor te zorgen dat ons tuinhek niet verder kapot gaat.
Ooit zijn we zo slim geweest om het tuinhek deels als afzetting van de ren te gebruiken; plus dat de stenen op een verhoging liggen waardoor in de laatste drie jaar de 'ren' is gaan verzakken want ons tuinhek naar buiten duwt. Kortom: Het hek gaat kapot en de konijnen krijgen mogelijkheden tot ontsnappen!
En achter vijf konijnen aan is geen pretje

Dus op een begeven moment ben je het zat .. ga je met een plan naar de praxis en wordt je eindelijk eens goed geholpen omdat ik echt geen verstand heb van het hoe en wat. Het zit in m'n hoofd en zo moet het.
Een berg geld uitgegeven voor alle materialen en toen ging het; jawel .. gieten.
Op een begeven moment hebben we een draadren opgezet aan de andere kant van de tuin om de vijf terroristen waar het om draait in te laten verblijven. Zoveel mogelijk ruimte, twee nachthokken .. we gaan het ervaren. Ik heb de eerste nacht wakker gelegen van de stress of ze niet ontsnapten

Mijn broertje trok de oude ren er zo uit en toen was de tuin één grote graafbende; vond de hond leuk.
Volgen jullie mee in mijn (stapje voor stapje) Konijnenren op de schop?

Dit was mijn konijnenren ver in het begin.

Uiteindelijk is de indeling meerdere keren omgegooid om meer 'ruimte' te bieden. Is er gras geplant en uiteindelijk ook weer dichtgegooid. En daarna zijn er anti-ontsnap hekken geplaatst.
Daar zijn we klaar mee!
Dus .....

Alles eruit! En Bodhi helpt wel mee