Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skyla schreef:Die paracords had ik schrik dat ze gingen dicht trekken.
Nagellak was uiteindelijk ook mijn idee. Ik vond die velcro bandjes online maar de pups zijn gewoon te klein.
Uiteindelijk zijn de pups eergisteren al met een keizersnede geboren. Het was een hel om ze wakker en ademend te krijgen. 3 verschillende pups uiteindelijk, allemaal levend en gelukkig dus geen bandjes nodig. Helaas heeft mams geen melk en totaal geen zin in pups. Ik ben bezig met flessen maar ze zijn zo klein dat de melk steeds langs de neus terug komt. Ik heb ondertussen hele kleine spenen waarbij het nu met de laatste voederbeurt niet meer gebeurt. Maar ik heb zo'n schrik dat het al te laat is en er al teveel melk richting de longen gegaan is. 2 pups hoor je dan ook echt rochelen.
Skyla schreef:Dankje!
Wat super nieuws! Had je al een reu in gedachte?
Ik ben al jaren verliefd op de aussie en sinds ons verhuis hebben we er nu wel de plaats en tijd voor. Altijd gezegd, moest onze mechelaar er niet meer zijn.. Al hoop ik hem nog lang te hebben.
Pups zijn ondertussen bijna 5 dagen oud en doen het eigenlijk best wel goed. Enkel de 2 teefjes drinken zo gulzig dat de melk nog steeds langs de neus naar buiten komt. Moedergevoel bij mams is er gelukkig sinds dit weekend maar de melk helaas niet. Ze had kort een heel klein beetje wat er leek uit te komen maar dat is precies weer voorbij ondanks ze constant bij de pups zit. Maar bij iedere voederbeurt zijn ze nog zo hongerig en zoals normaal minder in gewicht dus ze geeft hen niet echt wat.
Volgende week moet ik terug gaan werken, geen idee hoe ik dit ga combineren.
Skyla schreef:Probleem is dat ik momenteel in ziekteverlof ben en daarvoor was ik in verlof. Ik ben beide samen dus al 2 maand thuis. Pups waren niet gepland, iets met familie die even vergeten was dat de honden apart moesten en pas ontdekken dat ze drachtig is wanneer ik uit het ziekenhuis thuis kwam en merkte dat ze wel opeens veel zwaarder was.
Dus extra verlof zal er helaas niet inzitten.
Nu werk ik gelukkig niet fulltime. Ik heb vandaag mijn nieuw uurrooster al gekregen en ik ga proberen om iedere middag snel naar huis te gaan en dan onderweg te eten. Enkel de vrijdagochtend ben ik ietsje langer weg. Het zou moeten lukken, maar het zal voor mij wel even erg intensief zijn.
[ [url=m/z8BsdT.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj ja dat moet inderdaad wel heel bijzonder zijn. Nu kan de zoektocht naar een geschikte reu echt beginnen!