We vonden dat wel zo leuk dat we besloten hadden dat we dit wel vaker wouden doen. Zo begon onze zoektocht naar een teefje die ook geschikt zou zijn voor de fok.
Nou ben ik wel veeleisend, er was weinig wat ik interessant genoeg vond. Ergens in het topic van ons nestje melde ik dat het me wel heel gaaf leek als er een Groenendaeler zou worden in gekruist. Daarop melde JoSav dat ze een heel leuk exemplaar had zitten en zo begon het balletje langzaam te rollen.
3 jaar later werden er 5 puppies geboren uit Josav haar Groenendaeler teef Inara en mijn Tamaskan Reu Ravi [BB-HK] [VOLG] Tamaskan pups in de maak!
Waaronder ons nieuwe meisje Roek

En ik ben nogal altijd heel blij dat we zolang op haar gewacht hebben, wat een onwijs fijne hond is het!

Begin dit jaar zijn we begonnen met alle gezondheidstesten en ze is overal vrij van!

De zoektocht naar een geschikte reu was moeilijk. Ik ben nog steeds veel eisend en geen van de op dit moment beschikbare Tamaskan reuen vind ik goed genoeg voor mijn meisje. Dus de keuze ging al snel voor weer een outcross. Ik had een hele leuke reu gevonden maar helaas bleek hij een broer te hebben met epilepsie dus die ging niet door. De eigenaar van die reu wees me uiteindelijk op Sherlock. Eigenlijk vond ik zijn aandeel wolf te hoog maar toch maar in gesprek gegaan met zijn eigenaar en het klonk allemaal heel erg goed. Een tijdje geleden zijn we naar Duitsland afgereisd om hem ook in het echt te ontmoeten en hij was echt zo leuk als de eigenaar hem omschreef

We verwachten dat Roek begin december loops zal worden dus hopelijk hebben we ergens in februari puppies