Want tja Mickey blijft een aparte

Voor degene die Mickey niet kennen:
14 jarig Iers Sportpaard, 1m58 klein en knettergek

We beginnen zoals iedereen in Januari
Crossles op het KNHS Centrum van Jeroen Kroesbergen. Dit was echt super leuk en maakte ook dat ik dit jaar wat meer gecrost heb.

In Februari waren de regiokampioenschappen Noord Holland. Ik startte pas net B(+2) maar goed gewoon lekker gaan rijden. Hier nog een tweede prijs ook in 1 parcours gereden!

Dit was ook een hele leuke maand, namelijk Maart. De maand waar Mickey en ik ons eerste BB cross gingen rijden. En dat wel lekker in ons eigen bos!

April we trainen lekker door en geloof het of niet we rijden soms ook dressuur wedstrijden! We begonnen het jaar in de B+4 en in deze maand reden wij alweer ons L1 debuut! Met 4 winstpunten was dit meer dan geslaagd.

De maand Mei gebeurd niet veel nieuws. Ik heb mijn eindexamens dus trainen staat op een lager pitje. Gewoon lekker genieten

Hier zat ik al een poos naar uit te kijken Juni, want dit betekend ook de KNHS Instructieweek Eventing!
Dit was echt heel gaaf en veel geleerd van alle goede instructeurs daar.

Juli was daarentegen nogal een domper. Waar op de instructieweek het duidelijk was dat wij klaar waren voor het L gingen de wedstrijden vanaf toen ineens voor geen meter. Mickey stopte ineens weer waardoor ik ging lopen mutsen. Ook stond ik op een stal waar ik geen goede instructie kon vinden en dus ook besloten half augustus weer te verhuizen. (Waar ik nu top begeleiding heb!)
Nog een weekje naar Drachten geweest en daar deze gave foto aan over gehouden!

Wedstrijden weer opgepakt met nieuwe instructeur half Augustus. En wat ging dit goed!
Deze goede lijn zette zich voort in September & Oktober. Dit resulteerde in 1x 4e, 1x 3e en 2x 1e!
Puntenteller stond ondertussen op B+17.
Tussendoor ook nog naar het strand geweest en wat blijft dat geweldig

November alweer. Ons L springen debuut stond gepland en ging van start met meteen een winstpunt!
Ook nog een leuk oefenparcours gesprongen op mijn oude manege.

De laatste maand van het jaar, December. Nog twee selectiewedstrijden meegereden. Die waren erg pittig maar wel leuk om voor het eerst op een wat groter concours te rijden.
Ik ben ontzettend trots op de progressie die wij gemaakt hebben samen. In januari staat ons B cross debuut gepland en verder gaan wij lekker verder springen. L2 staat ook nog op de planning voor het indoor seizoen dus genoeg dingen om naar uit te kijken!

Op nog meer mooie jaren met mijn gekke Ierse spook!