1.

Dat ponyhengstje was goedgekeurd voor de dekdienst bij het NAS en mocht nog wat langer blijven om ook te presenteren op de hengstenshows. En omdat dat hengstje mijn vriendje werd, liet Neonlight hem bij mij onder het zadel voor de sport.
En het kleine ponietje Devje groeide uit tot een grote stoere Devdan.
2.

Maar ondanks zijn stoere looks bleef het gewoon een heerlijk nuchter braaf knuffelhengstje

3.

Waarmee ik fijn dressuur kan rijden,
4.

maar ook vooral gewoon heel veel lol maak.
5.

En deze dressuurmuts/jonge paardenruiter die al zweethandjes kreeg van grondbalken kreeg zoveel vertrouwen in dat hengstje dat de wonderen de wereld nog niet uit waren... (ik vond dit ZOOOOO eng hahaha)
6.

En we leerden bij met springen (inmiddels BB, ook wel eens B gestart maar dat was nog wel erg spannend dus dat gaan we in 2016 doen)
7.

8.

En we leerden bij met dressuur (inmiddels de puntjes voor het M2 binnen)
9.

10.

En we reden met georganiseerde buitenritten mee en maakten ook op eigen houtje het bos onveilig
11.

En we begonnen zelfs aan oefencrossen.... en gaaaaaaf dat we dat allebei vinden! Dus 2016 wordt ook het jaar van de start met trainingen in SGW voor ons
12.

13.

Maar vooral bleef onze vriendschap zich uitbouwen en verdiepen
14.

En als kers op de taart werd die kanjer dit jaar ook nog van mij!
15.

Dus in 2016 gaan we voor nog meer dressuur, springen, SGW, buitenrijden maar vooral: houden van elkaar.

!