2015 met mijn lieve Prada

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pradadaan

2015 met mijn lieve Prada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 23:38

Ja en dan zijn we alweer bijna 2015 voorbij en gaat 2016 van start.
Ook dit jaar heb ik weer van mijn lieve, inmiddels 17 jarige, Prada mogen genieten <3
Helaas hebben we qua rijden niet veel kunnen doen dit jaar. Voornamelijk doordat prada in juni en in september een vervelende wond heeft opgelopen. Twee keer door een trap van een ander paard. Helaas is dat het nadeel van paarden in een kudde houden.
Maar buiten dat hebben we echt wel genoten dit jaar en gaan we voor een 2016 zonder lelijke wonden :j

Januari
In januari had ik gelukkig mijn zin, sneeuw! :brr:
Ik ben gek op sneeuw en al helemaal bij het zien van sneeuwfoto's van de paarden droom ik altijd weg. Prada moest dus even model staan :j
Afbeelding

Februari
Ik ben nogsteeds gek op setjes, meestal heb ik die vooral voor mijn andere paard, Giv, maar als ik Prada rij moet ook dat in style :))
en als ze dan toch een mooi dekje op heeft gelijk maar een foto maken!
Afbeelding

Ook hebben we heerlijke buitenritten gemaakt. Met 1 buitenrit toch wel als hoogtepunt. Wij hebben rondom stal zo'n prachtige omgeving, het blijft heerlijk om daar te rijden <3
Afbeelding

Maart
In maart hebben we ook nog lekker door gereden. Ze werd steeds beter en het ging echt even de goede kant op!
Afbeelding

April
In april gaan de paarden bij ons het land op. Prada is het ondertussen allemaal wel gewend en loopt heel relexed het land in. Al die drukte vind ze niet zo nodig :+
Afbeelding

Mei
Prada en Giv lekker samen op de wei. Niet alleen zijn Prada en Giv moeder en dochter maar ook nog eens beste vriendinnetjes <3
Afbeelding

Juni
Toen kreeg Prada in juni helaas een klap net iets boven haar knie. Ze liep niet kreupel en ze had er ook geen last van, maar doordat het bij iedere pas rekt ging het heel slecht dicht. En aangezien ik niet met een open wond rij heeft ze ruim 2 maanden stil gestaan tot de wond volledig genezen was.

Prada vond het prima op de wei :+
Afbeelding

Juli
In juli werd haar knappe dochter Giv 4, dus ze hebben samen genoten van een zelf gemaakte paarden taart en aten hier lekker de kruimels op :Y)
Afbeelding

Ook organiseerde ik een fotomeeting bij ons op stal, Prada was 1 van onze modellen.
Daar kwam oa deze fot uit <3
Afbeelding

En ook deze foto is 1 van mijn favorieten :+:
Afbeelding

Augustus
Eindelijk was de wond op haar been mooi genezen dus we konden het rijden weer oppakken! Dit was weer even wennen maar ik mocht niet klagen na 2 maanden stil staan :j
Afbeelding

September
Helaas... Na haar been hebben we 3 keer kunnen rijden en toen was het weer raak. Een flinke wond op haar bil. Opnieuw niet rijden.
Dan maar foto's maken ;)
Afbeelding

De paarden stonden nogsteeds heerlijk op het land. Luna, mijn hond, mag wel eens mee naar stal en die vind het prachtig om Prada dan mee te nemen <3
Afbeelding

Oktober
Als fotograaf kreeg ik een leuke opdracht. Door een stalgenoot die een bedrijf heeft in het maken van touwartikelen voor paarden werd ik gevraagd foto's te maken als reclame materiaal en voor de nieuwe webshop.
Dit was onwijs leuk en ook Prada mocht model staan :)
Afbeelding

November
In november heb ik Prada bijna niet gezien. Ik ben namelijk met Giv in training geweest in Drenthe en Prada was daar natuurlijk niet bij. Gelukkig kwam ze aan aandacht niks te kort :P

December
Prada haar favoriete bezigheid, slapen!
Giv met een vriendinnetje languit en Prada en haar vriendin waken over de jonkies :Z
Afbeelding

Dusja, ondanks de vervelde wonden (ookal bleek Prada daar vrij weinig last van te hebben) hebben we wel genoten. Ookal is het fijn om wel te kunnen rijden is het natuurlijk niet het belangrijkste. Ondertussen zijn we weer lekker aan het rijden en hoop ik ook weer in 2016 volop van mijn lieve merrie te kunnen genieten <3

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 00:03

Ja, knappe Pradiebananie <3 Hopelijk kunnen we nu weer lekker met haar aan de slag :)

jadeken

Re: 2015 met mijn lieve Prada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 14:09

Aah leuk overzicht! Mooie merrie is het ook! <3

nienkehelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 17:11

hoe komt het dat ze die wonden heeft dan?

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 18:15

Dat staat er ;)
Door een trap van een ander paard

arth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 18:21

Zo leuke paarden :D
Je wordt er meteen verliefd op <3 <3
Je past goed bij je paarden /3 /3

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:03

Leuk topic! Ondanks de tegenslagen, toch een fijn jaar!

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 23:48

Leuk topic!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 11:18

arth schreef:
Zo leuke paarden :D
Je wordt er meteen verliefd op <3 <3

haha ja daar heb ik nou iedere dag last van :+
Ze hinniken ook nog zo lief als ik ze roep dus dan smelt je gelijk <3

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 13:34

Leuk overzicht Daan! 17 jaar zou je niet zeggen :D

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-15 14:45

Selena schreef:
Leuk overzicht Daan! 17 jaar zou je niet zeggen :D

nee he! :D Ze ziet er echt nog goed uit! Ik hoop dan natuurlijk ook dat ze gezond 30 wordt :o <3