We hebben vandaag precies een jaar geleden welmoed opgehaald uit Meeden. Ze was alleen zadelmak. Ze heeft een erg lief karakter en toen ik en me dochtertje haar zagen, waren we verkocht . Ik heb haar gekocht voor me zelf en mijn 2 dochtertjes (2jaar en 7 jaar).Het afgelopen jaar heb ik veel met haar gedaan. Ups en downs gehad. Ze is nu beleerd voor de kar en ze geniet er met volle teugen van. Mijn dochtertje heeft al paar paardrijlessen achter de rug op de manege en binnenkort kan ze aan de slag met onze eigen pony. Welmoed is erg leergierig en vriendelijk en heeft nooit zonder aanleiding een stap verkeerd gedaan. We zijn nog steeds super blij met haar. Paar weken geleden heb ik een fotoshoot met haar gedaan. Hier het resultaat ervan
Zag je pbtje nu pas, zit helaas niet zoveel op Bokt haha leuk topic over een leuke pony! Jullie hebben 't goed getroffen met zo'n leuke pony,en alles gaat goed komen; een lieve pony voor onder 't zadel en 1 die 't goed voor 't wagentje doet Heel veel plezier samen,en binnenkort kom ik wel weer een keertje mee